Gjest Slettet-Wy9Tx2LGsY Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) _ Endret 15. mai 2012 av Slettet-Wy9Tx2LGsY Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Uten å nøle vil jeg si Google Maps. Føler ikke for å utdype Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det må du nesten med en slik bastant påstand, for hva gjør den faktisk bedre enn de andre? Uten det er ikke posten din mye til hjelp. Jeg har ikke prøvd noen av dem, så skal ikke uttale meg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Live er Microsoft, og Yahoo er mindre enn Google. Ergo. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har ikke prøvd Live Maps noe særlig, så der forholder jeg meg nøytral, men av Yahoo Maps og Google Maps er sistnevnte uten tvil best. Hadde et større prosjekt med GMaps for ikke så lenge siden, og en av tingene vi måtte vurdere i planleggingen var GMaps vs. Yahoo Maps. Hovedgrunnen til at vi valgte GMaps var at den hadde MYE bedre "dekningsnivå" i Norge (dvs. hvor langt man kan zoome på satelitt/flybildene og tildels kvaliteten på kart). På google kan man f.eks zoome langt inn på gatenivå midt i Bergen, mens man på Yahoo Maps kun får et blurry oversiktsbilde av byen på maks zoom. APIet er ganske ålreit å jobbe med, men aner ikke hvordan det er i forhold til Yahoo. Kunne fortsatt i det evige, men det er ikke nødvendig; trenger du gode satelittbilder utenfor USA er det bare å glemme Yahoo Maps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå