Mafo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 En video av en ny Samsung-modell viser en svært interessant måte å navigere i menyene på. Les mer Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg synes det så ganske tungvint ut. Skjermen er jo såpass liten at det blir greiere å bare hoppe fra ikon til ikon med piltaster eller lignende. Man ser ikke så veldig mange av gangen allikevel, og plassen muspekeren har på å bevege seg virket for begrenset til å kunne rettferdigjøre bruken. Når det gjelder touch-screen, så virket også skjermen for liten til å passe til dette. Skjermen forsvinner nesten når han bruker fingeren for å navigere. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Musepeker på en mobiltelefon? Eh, nei takk. Dette var et kraftig skritt i feil retning Samsung. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Musepeker på en mobiltelefon? Eh, nei takk. Dette var et kraftig skritt i feil retning Samsung. 9541696[/snapback] Helt enig, det ble rett og slett for dumt... Dessuten var ikoner og skjerm for liten for touch :/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det der så UTROLIG tungvint ut. "Unskyld meg Mr Hasnsen, gi meg 20 minutter, jeg må bare musescrolle igjennom 400 dokumenter på mobilen for å finne papirene dine" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg