hfthomas Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Noen som trur at det blir tidlig vinter på østlandet i år? Det har vært veldig dårlig sommer og begynner å bli ordentlig kaldt nå. Blir spennende å se om det blir snø et par mnd før normalen eller, hva er normalen? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 ja, det er normalen synes jeg. det er da det blir skikkelig kaldt! Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Håper for guds skyld at vintern kommer tidlig og at den blir kald som fy. Da blir det telemark for alle penga..<3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 håper på en måte at det blir skikkelig vinter ja Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tommel ned for vinter`n.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Tror nok det blir dårlig med vinter, hvis du ikke bor ganske høyt da Utrolig hvordan klimaet har forandra seg de siste årene Edit: leif Endret 21. september 2007 av daruu Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Håper vi får en skikkelig vinter denne gangen. Er en stund siden sist. Men det blir vel til at høsten holder seg konstant til april, det pleier den i hvertfall å gjøre her i Bergen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 ja, høsten varer til april her og. med litt slaps i januar\februar Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg håper inderlig at det blir knall vinter med masse snø fra november til slutten av april. Da blir det sesongkort på Tryvann! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Håper på MASSE snø og mye skiing! Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fyfaen! Noen fra nordvestlandet her? Her har det vært regn i over en måned nå! Men med en gang det regner litt på østlandet så er det storstyr... Skjønner det ikke. Så her er vel snøen rundt nærmeste hjørne Faen så jeg hater vinter! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 du får fløtte til "syden" da Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg håper bare at det blir enten eller, og ikke sånn mellomting. Hater det når det er rundt 0 grader. Snør og regner annenhver dag. Håper det enten blir såpass kallt at vi får ordentlig vinter med minus hver dag, eller at vi kan holde oss på pluss siden. Marvin Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 ja, helst på plus-siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå