ovar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg installerte nyeste firmware på min N80 i går. Tok backup på minnekortet og reinstalerte alt derfra. Smart Movie og Best Safe har forsvunnet. Når jeg prøver å legge dem inn på nytt, får jeg en feilmelding: sertifikat utgått. Begge programmene er kjøpt og betalt hos Handango. Har noen et forslag? Lenke til kommentar
B0P Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tja, sett tilbake datoen til ca et år tilbake og forsøk å installer på nytt, fungerer vanligvis for meg i tilsvarende situasjoner. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Slik jeg ser det har du tre valg: 1) Laste ned programvaren på ny 2) Stille tilbake datoen på telefonen til omtrentelig dato du installerte programvaren sist, installere, og deretter stille datoen frem igjen. 3) Signere programmene selv med et dev. cert. Lenke til kommentar
ovar Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg lastet ned programmene på nytt og da gikk det greit. Takker for raske svar Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Aha. Du postet i N80 tråden også. Jeg var bombesikker på at jeg nettopp hadde svart på spørsmålet, men svaret mitt var ikke der, så jeg skrev det på ny. Pluteslig nå gikk det opp for meg at jeg hadde faktisk svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå