Aequitas26 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei. Noen som kan hjelpe meg med å sette opp en stasjonær pc som passer til dette skjermkortet (dette har jeg fra før). skjermkort Ellers har jeg harddisk, dvdbrenner, lydkort som jeg vil bruke videre. Noen flinke data guruer som kan sette opp eit forslag? Maxpris 6- 7000,- Takker for alle svar. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Her er ett oppsett som jeg har satt opp til en kamerat. Enkelt og greit Ville ikke ha brukt det skjermkortet, for er ganske så utdatert. alfredsn EDIT: Kabinett må du velge selv, jeg veit ikke om du har/vil ha ett annet kabinett. EDIT2: RAM'en passa ikk til HK, bytta til anna RAM xD Endret 21. september 2007 av alfredsn Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) kommer helt ann på hva du skal bruke det til... skal du ikke spille, trenger du ikke et bedre skjermkort... og skal du ikke spille, trenger du ikke en bedre pc;) men du skal vel spille: du må i tillegg ha strømforsyning... 450W er greit.. mus: G5 fra logitech keyboard: alt kan brukes nesten... ikke hiper da, det sug.. Endret 21. september 2007 av ironmonqe Lenke til kommentar
Aequitas26 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 kommer helt ann på hva du skal bruke det til... skal du ikke spille, trenger du ikke et bedre skjermkort... og skal du ikke spille, trenger du ikke en bedre pc;) men du skal vel spille: du må i tillegg ha strømforsyning... 450W er greit.. mus: G5 fra logitech keyboard: alt kan brukes nesten... ikke hiper da, det sug.. 9541639[/snapback] Maskina skal spelast på. call of duty type spel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå