Gå til innhold

Hva kalles dette?!

Anbefalte innlegg

Jeg postet her tidligere om problemer med ei vifte som jeg hadde kjøpt (GlacialTech 4310) til mitt MSI 845E Max2 hk. Fant ut at PC'en slo seg av fordi CPU ble rundt 100 grader :woot: Samtidig som jeg postet her sendte jeg mail til GlacialTech's support og i går fikk jeg et svar som sa at den dingsen vifta festes til på hk er sannsynligvis for høy for vifta jeg har fått!! Hva kalles disse dingsene og er det mulig å skaffe en ny? :o Den originale er så klem-ned-på-dings-så-sitter-vifta-fast-hvis-du-bare-presser-hard-nok. Den ny er det klips på.

Takker ærbødigst for alle svar!!

-Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, nå er det misforståelser på gang her! Det var ikke funnel jeg mente. Det jeg mener er det festet som sitter fast på hovedkortet. Ifølge GlacialTech er det for høyt slik at de fleste uoriginale vifter/kjøleribber ikke kommer ned til CPU. Syntes det hørtes litt merkelig ut, men det var ihvertfall det de mente.

Lenke til kommentar
Ja, der har vi det!! Den greia som sitter fast på hk som man setter kjøleribba nedi og feste vifta i! Hva kalles det, og er det mulig å få kjøpt ny?!

Oioi, det blir nok vanskelig! Er kanskje best at du kontakter Hovedkort produsenten din.

Lenke til kommentar
Jeg postet her tidligere om problemer med ei vifte som jeg hadde kjøpt (GlacialTech 4310) til mitt MSI 845E Max2 hk. Fant ut at PC'en slo seg av fordi CPU ble rundt 100 grader :woot: Samtidig som jeg postet her sendte jeg mail til GlacialTech's support og i går fikk jeg et svar som sa at den dingsen vifta festes til på hk er sannsynligvis for høy for vifta jeg har fått!! Hva kalles disse dingsene og er det mulig å skaffe en ny? :o Den originale er så klem-ned-på-dings-så-sitter-vifta-fast-hvis-du-bare-presser-hard-nok. Den ny er det klips på.

Takker ærbødigst for alle svar!!

-Stian

CPU Retentioning mechanisme er det engelske ordet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...