DHM Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Canon EOS 400d 55 mm f/5.6 1/500 ISO 200 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Fint bilde og fin bokeh. Ellers ikke så veldig spennende. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Dette var skikkelig bra! De fleste ville nok gått rett forbi denne blomsten. Liker komposisjonen din her også, selv om jeg kunne tenkt meg å se litt mindre tomrom på høyre siden, eller har jeg ikke noe å sette fingeren på. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Fin idé og bra bruk av dybdeskarphet! Men jeg føler egentlig at slutten på kurven ender i noe litt utilfredsstillende. Jaja. Bra idé, det er bare å rendyrke videre Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Dette er en litt uvanlig bruk av liten dof i samband med blomsterbilder. At du har valgt et så stort parti av bildet som ute av fokus liker jeg, selv om det på langt nær følger klassiske regler. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Falt veldig i smak hos meg Fin bokeh! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 oh nice. Lenke til kommentar
El chico Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Interessant perspektivo g bruk av DOF, men syns plasseringen av blomsten ble litt vel mye ut til venstre. Syns kanskje også det lyse feltet til høyre tar litt mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Må bare si meg enige med folkene over her Veldig fine farger, og utrolig dybdefølelse Stilig at du er litt kreativ også, ved å sette motivet så eksteremt i utkanten ^^ Lenke til kommentar
DHM Skrevet 21. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Takker for alle kommentarer, har funnet ut av at det "gøyeste" innen foto for meg er makrobilder, så kommer nok til å legge ut noen fler i fremtiden her Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Takker for alle kommentarer, har funnet ut av at det "gøyeste" innen foto for meg er makrobilder, så kommer nok til å legge ut noen fler i fremtiden her 9544918[/snapback] Vel bekomme Vil bare opplyse om at det strengt tatt ikke er makro du driver med her, dette er nærfoto. Er enig med deg i at nærfoto er gøy, for det er enkelt å finne motiver på det nivået. Skal du utforske makro, så må du nok enda nærmere. Det er i og for seg greit at du starter med nærfoto og arbeider deg mer og mer inn i materien :!: Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Original plassering av motivet. Fin bruk av dof, som er nevnt tidligere. Fortauet danner god dynamikk og bevegelse. Jeg ville kanskje kuttet bildet er fortauet slutter, så stopper ikke bevegelsen heller. Prøv å lyse opp blomsten litt mer + en del mer kontrast. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 21. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Takker for alle kommentarer, har funnet ut av at det "gøyeste" innen foto for meg er makrobilder, så kommer nok til å legge ut noen fler i fremtiden her 9544918[/snapback] Vel bekomme Vil bare opplyse om at det strengt tatt ikke er makro du driver med her, dette er nærfoto. Er enig med deg i at nærfoto er gøy, for det er enkelt å finne motiver på det nivået. Skal du utforske makro, så må du nok enda nærmere. Det er i og for seg greit at du starter med nærfoto og arbeider deg mer og mer inn i materien :!: 9545153[/snapback] Vet vel ikke helt alle forskjeller riktig enda, har bare drevet seriøst med det siden skolen startet igjen. Men ved bruk av nærbilder/makrobilder kan man gjør så og si alle hverdagslige ting interresante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå