hallvard_v Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Borland skilte ut avdelingen for utviklingsverktøy i 2006 til datterselskapet CodeGear. RAD Studio 2007 er det nyeste programmet fra dette selskapet. Les mer Lenke til kommentar
Anv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) God artikkel og oppsummering Jeg vil også påstå at dette er den beste Delphi versjonen siden Delphi 7. Jeg har jobbet med disse produktene siden TP 3, og har hatt alle versjoner med unntak av Delphi 8. Det som er kjedelig er at NET2 støtten kommer nesten 2 år for sent. Endret 22. september 2007 av Anvil Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Wohoo. TList og typecasting er borte Nå mangler vel bare deklarasjon av variabler hvor som helst i koden og C++ konstruksjon/destruksjon av klasser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Undres på om denne er mer stabil enn den versjonen jeg har nå.. (BDS 2006). (Bruker dog bare clean C++/WinAPI med noe bruk av VCL objekter i GUI'et.) Lenke til kommentar
8086 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kjempebra anmeldese! Hvor har denne anmelderen gjemt seg hele tiden? Så fyldige og informative anmeldelser er sjelden! Lenke til kommentar
hallvard_v Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 > Kjempebra anmeldese! Takk - det var hyggelig! > Hvor har denne anmelderen gjemt seg hele tiden? Vel, jeg skriver ikke anmeldelser så ofte, men jeg har skrevet en del for Delphi Magazine og her http://hallvards.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå