Gå til innhold

Hva med en sigarett tenner til pc'en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. Whaddya know. Mye sært som lages.

 

Ang. røykere, så er det greit for meg.

 

[*]Røykere lukter (storrøykere lukter ILLE!!!)

[*]Røykere bruker utrolig mye penger på tobakk

[*]Røykere smaker vondt (kyssing sikter jeg til. Ikke prøvd selv, men tatt lukta i betraktning er jeg ikke sikker på at jeg vil...)

 

Så, tatt dette i betraktning kan man bare si at røykere luker seg selv ut fra gene-poolen. Ikke bare fordi de dør av røykingen, men fordi deres sjanser for å få en varig partner minker drastisk. Jeg vet ikke med dere, men en røyker er mye mindre attraktiv enn en ikke-røyker.

 

Darwin awards anyone?

Lenke til kommentar
Vel. Whaddya know. Mye sært som lages.

 

Ang. røykere, så er det greit for meg.  

 

[*]Røykere lukter (storrøykere lukter ILLE!!!)

[*]Røykere bruker utrolig mye penger på tobakk

[*]Røykere smaker vondt (kyssing sikter jeg til. Ikke prøvd selv, men tatt lukta i betraktning er jeg ikke sikker på at jeg vil...)

 

Så, tatt dette i betraktning kan man bare si at røykere luker seg selv ut  fra gene-poolen. Ikke bare fordi de dør av røykingen, men fordi deres sjanser for å få en varig partner minker drastisk. Jeg vet ikke med dere, men en røyker er mye mindre attraktiv enn en ikke-røyker.  

 

Darwin awards anyone?

 

Fine ord :woot:

Lenke til kommentar

Jeg støtter antirøykekampanjen. Tenk at vi om under et år kan gå på byen uten å bli forpestet :yes: Og at vi får oppleve dette forhåpentligvis før vi dør!

 

Som sakt sigatettenneren har blitt bilens svar på PCI slotten. Nå også på pc´n. Alslags gadgets kan plugges inn. Selv har jeg kastet selve tenneren ut av vinduet og ut på motorveien og bruker hullet som stikkontakt. Pc´n står selvsagt for tur til å bli utstyrt med siggistenner!

 

Jeg nevner: GPS, kartplotter, mobiltelefon, kjøleboks, kaffetrakter, laptop-pc, pocketpc, lyskaster, luftkompressor, utetermometer, elektrisk oljeskifter, pumpe til fitidsdusj, støvsuger, juletre, setevarmer, kartlampe, gul roterende varsellampe (saftblander), spenningsomformer, lade Maglighten, spenningsomformer til 230 volt, alkotester osv..

 

Er det noen som har flere anvendelsesområder for sigistennern? Så følg på!

Lenke til kommentar

Jeg nevner: GPS, kartplotter,  mobiltelefon, kjøleboks, kaffetrakter, laptop-pc, pocketpc, lyskaster, luftkompressor, utetermometer, elektrisk oljeskifter, pumpe til fitidsdusj, støvsuger, juletre, setevarmer, kartlampe, gul roterende varsellampe (saftblander), spenningsomformer, lade Maglighten, spenningsomformer til 230 volt, alkotester osv..

 

Er det noen som har flere anvendelsesområder for sigistennern? Så følg på!

 

Ja her var det masse rart man kunne trengt på PC'n! :D

Lenke til kommentar
Jeg støtter antirøykekampanjen. Tenk at vi om under et år kan gå på byen uten å bli forpestet :yes:  Og at vi får oppleve dette forhåpentligvis før vi dør!

 

Som sakt sigatettenneren har blitt bilens svar på PCI slotten. Nå også på pc´n. Alslags gadgets kan plugges inn. Selv har jeg kastet  selve tenneren ut av vinduet og ut på motorveien og bruker hullet som stikkontakt. Pc´n står selvsagt for tur til å bli utstyrt med siggistenner!

 

Jeg nevner: GPS, kartplotter,  mobiltelefon, kjøleboks, kaffetrakter, laptop-pc, pocketpc, lyskaster, luftkompressor, utetermometer, elektrisk oljeskifter, pumpe til fitidsdusj, støvsuger, juletre, setevarmer, kartlampe, gul roterende varsellampe (saftblander), spenningsomformer, lade Maglighten, spenningsomformer til 230 volt, alkotester osv..

 

Er det noen som har flere anvendelsesområder for sigistennern? Så følg på!

 

Joa. Kjenner til en;

Stapp fingern inn, så merker du det nok ;)

Kjekk måte å våkne på (ikke prøvd selv, vil ikke heller)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...