Gå til innhold

Hva med en sigarett tenner til pc'en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut til at microplex vurderer å impotere det. :yes:

Ikke det at jeg røyker eller for røyking da. Men det er en fin gave til en jeg kjenner. :wink:

 

Kvoter:

 

" Skal få sjekket litt rundt den der

 

--

Espen Faale

Microplex Norge AS"

 

:woot:

Lenke til kommentar

Den greia der er jo ikke så hokuspokus, det er jo bare å skaffe en gammel sigarett-tenner, og koble så den går på 12volten i pc'n. Kamerat av meg som laget en sånn for en... tre år siden til vi skulle på TG.

 

Siden de paranoide folka som passa på, nekta han å koble på den 12volts kjølebag'en sin på strømnettet, kjørte han den istedet gjennom pc'n.. så kunne de ikke si noe på det.. :rofl::rofl:

Lenke til kommentar

Bare et eksempel på hva du kan bruke den til utenom å starte en røyk.

Man kan f.eks bruke den til å lage brenn merker på noen du hater intenst under et LAN party. Tror han vil huske det for resten av livet. Kan lage ditt egent symbol f.eks.

Brenne inn symbol i bisken til naboen etter å har gravd opp hagen din. :rofl:

 

Tankene bare renner ut. :lol:

Lenke til kommentar

Hehe mye kjekk gadgets som kan plugges i sigtenner´n. Kan jo feks lade mobilen og kjølebaggen var en god ide. Cola og røyk er jo en gjenganger foran pc´n. 12V til GPS´n er jo greit å ha tilgjengelig når fotoboksene skal programeres inn. :D

 

Pass på at du har en solid PSU så du ikke får spenningsproblemer til maskinen, hehe. Nikotin belegg er ikke det beste hverken for maskin eller kropp..

 

Sigtenner får du sikkert for en 50 lapp på Biltema. Den kan jo bores inn i et blinddeksel eller sidedøra på kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...