RoninMasao Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Noen andre enn meg som gleder seg til dette spillet kommer på markedet? Gårsdagens update var jo for å klargjøre x360 til kontrollerne som følger med dette spillet, så jeg tenkte med meg selv.. "Oi! Da må det jo komme snart? Kanskje til og med før høstoppdateringen?!?" Noen som vet når dette spillet kommer? Ser på Xbox.com at det er listet med Nov. 07.. Men vi får vel høstoppdateringen før den tid? Skjønner ikke helt hvorfor de da slipper gårsdagens oppdatering, og ikke venter til høstoppdateringen..? Men men.. Hvordan er stemningen blant dere andre? Er det noen andre der ute som har savnet dette spillet siden xbox kom ut for første gang? Sony siden har jo vært lykkelige eiere av Buzz nå i lang tid.. (Eneste grunnen til at PS2 fant veien inn i dette hus.. + singstar til kjæringa..) Håper utviklerne av dette spillet satser litt stort og lokaliserer spillet til Norsk!! (Ja, norge er et kjempe marked!! ) Edit: Fant et par linker som kan være kjekke.. Video Scene-it? Lights, Camera, Action på xbox.com Endret 21. september 2007 av RoninMasao Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg ser frem til dette - synes Buzz til tider er dritmorsomt, så det er bra at denne typen spill kommer på 360'en Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Grunnen til at oppdateringa kom nå var at MS skulle teste den ut på vanlige konsoller. Bare for å skjekke om de ikke eksploderte. Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg syns buzz spillene er veldig artige, og siden jeg nå har solgt min PS2 for å kjøpe X360, skal jeg hvertfall ha dette spillet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg syns buzz spillene er veldig artige, og siden jeg nå har solgt min PS2 for å kjøpe X360, skal jeg hvertfall ha dette spillet Enig... bortsett fra det med selge PS2 osv Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 En av grunnene til at jeg kjøpte PS2 (litt sent) var buzz og singstar :!: Så dette skal i boks Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har av en eller annen grunn fått for meg at Scene it bare inneholder filmtrivia. Er dette fakta eller bare en rar fordom jeg har skapt? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har av en eller annen grunn fått for meg at Scene it bare inneholder filmtrivia. Er dette fakta eller bare en rar fordom jeg har skapt? 9546786[/snapback] Det heter jo: Scene it? Lights, camera, action Så spørsmålene handler om film Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Det stemmer ja.. denne gangen handler det kun om Film-trivia. Men dette er basert på et brettspill (DVD og brett egentlig) som har kommet ut i et utall forskjellige versjoner, film, musikk, og annet.. så det kommer sikkert andre etterhvert.. som med Buzz! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Blir litt for snevert for min del hvis det bare er filmquiz. Vil ha litt generell trivia. Får heller satse på at det kommer en slik versjon etterhvert da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå