Joachim_F Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det originale gudespillet er i ferd med å få en DS-versjon. Les mer Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 nesten så jeg må ha DS da, spillte dette på Playstation for en god stund siden å det var ganske morsomt Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fikk Populos the Beginning som demo når jeg fikk Sim City 3000. Husker det var konge bra! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Kan dette spillet sees på som forgjengeren til Black and White? Siden det er samme spilldesigner bak. Koser meg forøvrig med Black and White 2 for tiden. Et riktig artig spill! Endret 21. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Populous kan nok regnes som forgjengeren til de aller fleste gudespill, som det står i artikkelen. Husker det gikk med gaaaaanske mange timer da jeg spilte det på min Amiga for mange herrens år siden. Lenke til kommentar
IngarStene Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Populous the Beginning er kanskje det beste spillet jeg noen gang har spilt.. Utrolig at det har fått så lite omtale i ettertid.. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er sikkert og visst! Har bare spillt demoen, men det var best! Har spilt Black and White, men det er ikke helt det samme... Likte best den shaman greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg