Sevenord Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Driver å sjekker ut å kjøpe en laptop på avbetaling, og virker på meg som det bare er SIBA som kjører gunstige avbetalingsordninger. Nå er ikke utvalget av laptoper derfra særlig bra, så lurte på om andre bedrifter har like ordninger? Feks: http://www.siba.no/product/product.aspx?Identifier=NO27080 24 måneder 437,-/mnd (Kredittkjøpskostnad 1 832,-) (Kredittkjøpspris 10 827,-) Helst kjøpt over disk i Oslo, men ikke must. Endret 21. september 2007 av el`satanical Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Blant annet netshop og amentio har muligheten for avbetaling via cresco, men det er så mye du må gjennom da at jeg ikke gidder det, men det funker nok for folk som er kunder der. Leter etter en ordentlig en jeg også, har sendt mail til noen, men har ikke kommet over noen som har hatt muligheten til det enda Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Mener jeg sjekket de med cresco, da snakket man 30-50% dyrere totalpris, riktignok med 36mnd avbetaling. Det blir uansett for dyrt. Har det litt travelt så over disk i ettermiddag hadde vært greiest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå