Wattengård Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Lefdal har fått Sony KDL40U2520K på tilbud. Noen som har sett denne og kan komme med innspill om den? -C- Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Lyd BBE Digital Sound Virtual Dolby Oppfriskningshastighet N/A Skjerm størrelse 40" Aspect ratio 16:9 Effekt ut (rms) 2 x 10W Video tilkobling 2 x HDMI RGB in S-Video in Lyd tilkobling 1 x 3.5mm mini stereo jack In 1 x RCA R/L Out Vekt netto (kg) 23.5 Dimensjoner h x b x d cm 68.7 x 98.8 x 27.0 No. of tuners 1 Tilkobling VGA-SUB Oppløsning sann 1366 x 768 Svartid 8 Innsynsvinkel (h/v) 178°/178° Opprinnelsesland UNIVERSAL Teletext 700 pages Video tilkobling 2 SCART KOMPOSITT VIDEO Auto tuning system JA Fjernkontroll Yes Stand Yes Hd-ready Ja (1080i,720p) Lysstyrke (cd/m2) 450 Farge system NTSC NTSC 3.58 NTSC 4.43 PAL SECAM Kontrast 1300:1 Farger SØLV Pip (picture in picture) JA Finnes bedre skjerm en denne for å si den sånn, skal du først kjøpe en større skjerm, så burdre du finne en litt dyrere der kvaliteten er på topp. Men selfølgelig denne fungerer jo helt greit Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Det var en av de mest unyttige postene jeg noensinne har sett. Copy-paste fra Lefdal sine sider (som jeg faktisk refererer til selv, så jeg vet hva som står der), og en generell kommentar basert på specs og pris... Takk til deg liksom... -C- Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 vet jo du viste det ..men bare skrev utifra det.. så viss du har alt foran deg hvorfor i helvette spør du? altså min mening er en 40" så billig så er den ikke god Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har forgjengeren til denne og er meget fornøyd. (40u2000) Svartnivået er ikke det beste på jorde, men TV`n er absolutt verdt pengene! Du finner ikke bedre lcd tv i denne prisklassen, ikke når det gjelder 37" heller. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
trond-ruben Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den er ræva. Eller spørs hvor rutinert tv-titter du er... HCD-kabel bak er av sykt dårlig kvalitet derfor vil blider i HID-modus bli svært skurrete(kornete) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå