Mr.Anki Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei, Jeg har en laptop som har en veldig varm strøm adapter, er dette normalt ? Noe jeg kan gjøre? Maskinen er en Asus Lamborgini VX2 Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei,Jeg har en laptop som har en veldig varm strøm adapter, er dette normalt ? Noe jeg kan gjøre? Maskinen er en Asus Lamborgini VX2 Definer veldig varm..... Hvis du greier å holde den, er det nok ikke farlig. Adaptere blir ofte veldig varme. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Greier å holde den ja, det er kanskje normalt at den er være så varm? Lenke til kommentar
thunea Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei, Jeg har en laptop som har en veldig varm strøm adapter, er dette normalt ? Noe jeg kan gjøre? Maskinen er en Asus Lamborgini VX2 9541085[/snapback] Jeg har hatt samme bekymring som deg i alle fall. Utstyret mitt har levd i ett år nå. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tror nok de fleste adaptere blir veldig varme, adaptrene mine til HP og Dell blir begge ganske varme. Lenke til kommentar
peterpanix Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er vanlig at adaptere blir varme. Hvis en i snitt beregner at de har 80-85% virkningsgrad vil det si at mellom 15-20% går bort i varmetap. For et PSU på 300W blir da varmetapet et sted mellom 45-60W. Dette merker du godt på låret når du sitter i sofaen med lap-top'en i fanget! PP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå