XzIz0 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei. Tenkte å investere i halo 1 og 2 før jeg går i gang med 3'ern. Kan man spille disse på xbox 360 uten modifikasjoner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Halo 1 kjøres perfekt på 360'en. 2'ern derimot, har et problem med ghosting, men bortsett fra det er det ingen problemer. Det kan bli irriterende noen ganger, men lar seg lett fikse ved å hoppe ut i hovedmenyen og laste siste checkpoint. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nåja, Halo 1 hakker vanvitig mye meir enne Halo 2. Men som du sier så er det mye ghosting i Halo2 sesielt når man er i sluttfasen av spillet ute. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ghosting betyr at enkelte bilder fryser seg fast til bildet? Det skjedde hvertfall meg, men som sagt så var det ikke noe stort problem. Eneren tror jeg gikk relativt glatt hos meg. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Men lykke til med å få tak i de spilla da. Jeg har prøvt å få tak i Halo 2 i over en måned nå, men ingen har det. Alt er utsolgt og den butikken jeg har bestillt det hos sier at leverandøren venter på at MS skal trykke opp flere spill. De blei visst ganske kjapt utsolgt når Halo3 annonseringen begynte. Så når jeg ikke har fått tak i det så gidder jeg heller ikke vente på at det skal komme og så la Halo3 ligge i hylla til jeg har rundspillt 2'eren. Så jeg får bare dikte min egen historie mellom 1 og 3 Kanskje jeg tar meg tid til å se de videoene på en annen tråd her om historien rundt 2'en. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det beste hadde jo vært å spilt spillet, men å begynne på 3'ern uten å vite noe som toeren kan bli forvirrende. Anbefaler at du hvertfall ser videoene, men det er jo selvsagt opp til deg. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Holder på å friske opp hukommelsen nå på Halo 2. Må få runna det før jeg får Halo 3 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Begge spillene kjører helt fint på konsoll testet de får 1 uke siden. Det var kommet oppdataringer til begge slikt at de kjører bedre tror jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Anbefales å laste ned oppdateringen til spillene. Slik at du er garantert at det skal fungere. Halo: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=11322 Halo 2: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO22089&SiteId=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå