Sondremj Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei. Skal kjøpe noe på ebay. står Immediate payment required. Trykker by it now, trykker så continue to paypal. logger så inn. Så: Add a Bank Account in the United States Secure Transaction The safety and security of your bank account information is protected by PayPal. We protect against unauthorized withdrawals from your bank account to your PayPal account. Plus, we will notify you by email whenever you deposit or withdraw funds from this bank account using PayPal. Country: United States Bank Name: Account Type: Checking - Savings Routing Number: (9 digits) Is usually located between the symbols on your check. Account Number: (3-17 digits) Typically comes before the symbol. Its exact location and number of digits varies from bank to bank. Re-enter Account Number: Skjønner ikke dette helt. Hva skal jeg skrive inn? Må jeg opprette en bank account i USA? Setter stor pris på rask hjelp :-) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) For å bruke paypal går det fint å bruke norsk bankkonto. Jeg har det selv og kan ikke huske at det var noe problem. Sannsynligvis har du latt være å klikke på noe du burde klikke på slik at de forstår at du ikke bor i USA, som sikkert er standard innstillinger. Endret 21. september 2007 av pertm Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Du bruker ikkje bank konto, men visa kortet ditt! Det er ein stor fordel med visa kortet, det er at du er forsikra mot svindleri eller.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå