swirix Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hei har fått tilbud om en bærbar med disse speccs: 100 gb harddisk 1 gb ram amd turion x2 1.4 eller noe ( veit ikke helt ) x1200 128 mb han skal ha 2000 for den ( brukt) er det noe og tenke på ? får jeg det jeg betaler for? mvh swirix Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvor lenge har den vært brukt? Hvis den er så og si ny er det jo ett bra kjøp. Ekke noen racer, men er fin til studentbruk Lenke til kommentar
swirix Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 den har vært i bruk i ca 1 år, og jeg har mer enn bra nok stasjonær pc for mitt bruk. så ønsker bare en laptop til skolebruk. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 den har vært i bruk i ca 1 år, og jeg har mer enn bra nok stasjonær pc for mitt bruk. så ønsker bare en laptop til skolebruk. 9548458[/snapback] Funker jo fett til msn/office/surfin osv osv den =) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke kjøp den. Den er overpriset som fy. Se f.eks. i forhold til denne Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke kjøp den. Den er overpriset som fy. Se f.eks. i forhold til denne 9561452[/snapback] Hehehe..naa er det jo en laptop det er snakk om i den foerste posten. Den du linker til er jo en stasjonaer. Er vel saa vidt meg bekjent en viss forskjell... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ahh, fikk ikke med meg at det var laptop jeg. nei da er det ikke så ille pris nei Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå