Sinnamann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei Har et datasett i Excel som er satt sammen av formler med data hentet fra lengre opp i dataarket. Finnes det noen mulighet for å flytt formeldelen av datasettet over til et annet dataark uten at man får problemer med refereringen? Håper spørsmålet var forståelig. T Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg mener det er bare å kopiere ruten der formelen er. Lenke til kommentar
Sinnamann Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg mener det er bare å kopiere ruten der formelen er. 9540994[/snapback] Hei I datasettet har jeg dette som et eks på en formel =HVIS(A92=2004;HVIS(B92>8;F92;"");"") Kopieres dette til et nytt ark får jeg opp dette =HVIS(#REF!=2004;HVIS(#REF!>8;#REF!;"");"") og dessverre ikke opp tallet som vises i cellen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ikke kopier selve formelen fra formelfeltet. marker cellen du skal kopiere formelen fra -> trykk ctrl + c -> marker cellen formelen skal limes inn i -> trykk ctrl+v. formelen skal nå ha blitt oppdatert i henhold til hvilken celle den er i. Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det var det jeg også mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå