glx-rider Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei! Noen som vet om sony cdspillere fra usa kommer med oddetallsradio slik som de fra pioneer osv.? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er vel ikke samme som her hjemme nei... Men nå er jo sony crap tilnærmet gratis her hjemme også, så hvorfor kjøpe noe sånnt i utlandet?? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Fordi jeg skal ha med bluetooth og linjeutganger og da er den ikke så billig i norge likevel. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du burde uanset kikke etter noe annet en sony.... sony har tapt seg mye på lydkvalitet... alpine eller pioneer har bra spillere Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fordi jeg skal ha med bluetooth og linjeutganger og da er den ikke så billig i norge likevel. 9542937[/snapback] Kjøp deg en sånn på Ebay: https://prisguiden.no/product.php?productId=68265 Denne kjøpte jeg, betalte 1600,- helt hjem, den har både Bluetooh, linjeutganger, kan spille Mp3, har Usb inngang etc.. og i tillegg kan du sette den til EU modus sånn at du får inn de vanlige radio frekvensene som er her, ikke som andre Amerikanske spiller hvor du ikke kan velge andre frekvenser. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Så er jo ikke JVC amerikansk heller da... made in norway Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 huff selvsagt ser jeg den etter at jeg har bestilt og betalt spilleren da.. Håper jeg blir fornøyd med den jeg har valgt da. KOsta tusenlappen mer fra norge,men dog uten usb,,, Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Så er jo ikke JVC amerikansk heller da... made in norway 9567723[/snapback] Hva mener du med madein Norway? JVC er da japansk så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så er jo ikke JVC amerikansk heller da... made in norway 9567723[/snapback] Hva mener du med madein Norway? JVC er da japansk så vidt jeg vet. 9568138[/snapback] Ja, beklager... er jeg som rører nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå