dagjs Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei Jeg eier en liten leilighet som jeg har pusset opp sakte men sikkert. Badet står for tur, og jeg vurderer en enkel oppussing her. Rommet er på 2.5 kvm. Jeg kommer nok til å flytte innen tre år, så jeg vil ikke bruke så mye penger på det. I dag har badet fliser på gulvet, betongtak og våtromstapet på veggene. Dette har jeg tenkt å gjøre: - Senke taket 10 cm. Takessplater settes opp. - Våtromspanel (ser at Maxbo har et tilbud for tiden) - Nytt vannklosett (evn brukt) Er det noen som har erfaringer med våtromspanel? Er det lett å sette opp og blir resultatet bra? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Har ikke noe erfaring med våtromspanel, men har du vurdert å bare male? Jeg har lenge gått med visjoner om hva jeg vil gjøre med badet mitt, men siden visjonene har vært større enn lommeboka har det blitt utsatt og utsatt. Siden badet var ganske slitent bestemte jeg meg i sommer for å male det. Monterte ned alt av hyller og knagger og speil og lamper og sparklet opp alle gamle hull etter andre ting tidligere eiere hadde hatt hengende. Så malte jeg alle vegger helt hvite. Det høres kanskje kjedelig ut med bare hvitt, men når alt er hvitt er det alt det andre du setter opp på badet som bestemmer hvordan badet egentlig ser ut. Og siden jeg ikke brukte så mye penger på tak og vegger brukte jeg heller litt ekstra på nytt dusj-hode og oppheng. Monterte nytt oppheng til dusjforheng og kjøpte nytt høyskap med speildør, slik at jeg fikk ett fullhøydespeil på badet. Totalt har jeg vel brukt under 5000 på den oppussingen. Endret 21. september 2007 av Xell Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei Jeg eier en liten leilighet som jeg har pusset opp sakte men sikkert. Badet står for tur, og jeg vurderer en enkel oppussing her. Rommet er på 2.5 kvm. Jeg kommer nok til å flytte innen tre år, så jeg vil ikke bruke så mye penger på det. I dag har badet fliser på gulvet, betongtak og våtromstapet på veggene. Dette har jeg tenkt å gjøre: - Senke taket 10 cm. Takessplater settes opp. - Våtromspanel (ser at Maxbo har et tilbud for tiden) - Nytt vannklosett (evn brukt) Er det noen som har erfaringer med våtromspanel? Er det lett å sette opp og blir resultatet bra? 9540619[/snapback] våtromsplatene kan være litt kranglete, men følger du monteringsveiledningen så går det som regelt greit. er det bare et enkelt toalettrom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå