Ghaundan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bare jeg som irriterte meg over at de byttet mellom norsk og engelsk? Or am i the only one? Oo Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er en grunn til det. De snakker engelsk til deg ( fordi du er sjefen over oppdraget, å Amerikanske ) mens de snakker norsk seg imellom. Sånn det høres ut for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
BikeDude Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Når jeg kjøper spill, så ender jeg alltid opp med mange av de samme problemene. F.eks. forrige gang nektet spillet å kjøre i den ene DVD spilleren min (en gammel og trofast Pioneer SCSI DVD leser), men kjørte greit nok i DVD brenner min (en Plextor SATA sak). Ting jeg bekymrer meg for: o Kopibeskyttelse (støttes 64-bit Windows? Vista?) o Widescreen (utnyttes widescreen?) o Surround-lyd? o Reklame (15 sekunder med film og snurrende logoer før jeg kan starte spillet? Glem det!) o Teite installere (et par spill må man tukle med installeren for å få installert spillet i nyere Windows versjoner enn XP -- spillene fungerer helt fint, men installeren er på trynet) etc...etc... Ved mer enn én anledning har jeg kjøpt et spill, for deretter å laste ned en crack eller piratversjonen av samme spill. Eneste måten jævelskapen ville fungere. Mange distributører glemmer at enkelte av oss kan tenke oss å spille "gamle" spill også i fremtiden. Så når jeg leser spillomtaler, så er dette ting jeg ønsker anmelderen kunne bruke litt tid på å teste. For meg spiller det mindre og mindre rolle at grafikken er "skjitbra". Jeg vil bare ha noe som funker! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 No-DVD crack burde strengt talt følge med alle spill, det er vel ingen som setter i cden hver eneste gang de skal spille et spill nå er det? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Testet demoen av spillet i ca 3 timer i går og jeg må si jeg ble skuffet. Var liksom bare å pøse på med enheter. Company of Heroes FTW . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 No-DVD crack burde strengt talt følge med alle spill, det er vel ingen som setter i cden hver eneste gang de skal spille et spill nå er det? 9570313[/snapback] Jo, jeg gjør det. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 snakk om bortkastet tid da. dvd-crack er tingen ;D Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Testet demoen av spillet i ca 3 timer i går og jeg må si jeg ble skuffet. Var liksom bare å pøse på med enheter. Company of Heroes FTW . 9570567[/snapback] Hah, prøv det i MP. Hvis hele\store deler av laget gjør det kommer det ikke til å gå bra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Driver å tenker på å skaffe dette spillet, men har bare 6600 GT, noen som har noen synspunkter på om jeg burde vente til det er oppgraderingstid, eller kan det spilles greit på et slikt kort også? AtW Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 "DX10 med dynamisk røyk, vann softpartikler m.m. Er du en av de med et DX10 kort, kan du nyte røyk som sprer seg når du flyr over med helikopter" Dette skjer ikke hos meg..(JA, kjører i DX10) Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 beste spillet ever som er her nå ass Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 "DX10 med dynamisk røyk, vann softpartikler m.m. Er du en av de med et DX10 kort, kan du nyte røyk som sprer seg når du flyr over med helikopter" Dette skjer ikke hos meg..(JA, kjører i DX10) 9576052[/snapback] har 8800 gts men kjører xp er det så stor forskjell at det er verdt å formater og intallere vista? Noen som kjører dx10 som vil poste noen bilder? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) "DX10 med dynamisk røyk, vann softpartikler m.m. Er du en av de med et DX10 kort, kan du nyte røyk som sprer seg når du flyr over med helikopter" Dette skjer ikke hos meg..(JA, kjører i DX10) 9576052[/snapback] har 8800 gts men kjører xp er det så stor forskjell at det er verdt å formater og intallere vista? Noen som kjører dx10 som vil poste noen bilder? 9576190[/snapback] Hvis du har G8800 GTS ville jeg instalert Vista ja. Spillet ser merkbart bedre ut noen ganger, og du kommer alikvel til å få bruk for vista i fremtiden(kommer en del DX10 spill, du må jo utnytte kortet ditt!) DX9 DX10 Endret 25. september 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 "DX10 med dynamisk røyk, vann softpartikler m.m. Er du en av de med et DX10 kort, kan du nyte røyk som sprer seg når du flyr over med helikopter" Dette skjer ikke hos meg..(JA, kjører i DX10) 9576052[/snapback] har 8800 gts men kjører xp er det så stor forskjell at det er verdt å formater og intallere vista? Noen som kjører dx10 som vil poste noen bilder? 9576190[/snapback] Hvis du har G8800 GTS ville jeg instalert Vista ja. Spillet ser merkbart bedre ut noen ganger, og du kommer alikvel til å få bruk for vista i fremtiden(kommer en del DX10 spill, du må jo utnytte kortet ditt!) DX9 DX10 9576221[/snapback] Var jo veldig liten forkjell da,, er pga jeg rett å slett syntes vista blir for "dullete" hvis jeg skal bruke det ordet. Men når crysis nærmer seg, da blir det nok vista igjen ja. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Var jo veldig liten forkjell da,, er pga jeg rett å slett syntes vista blir for "dullete" hvis jeg skal bruke det ordet.Men når crysis nærmer seg, da blir det nok vista igjen ja. 9576414[/snapback] Bør ihvertfall ha det når Crysis nærmer seg ja. Er mest lys og skygger som er forskjell i wic, men synes det er en grei forskjell, DX10 ser uten tvil best ut. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Var jo veldig liten forkjell da,, er pga jeg rett å slett syntes vista blir for "dullete" hvis jeg skal bruke det ordet.Men når crysis nærmer seg, da blir det nok vista igjen ja. 9576414[/snapback] Er da ikke så liten forskjell på bildet da... Skyene, og hele lyssettingen er mye bedre. Bortsett fra lys og skyggeleggingen så er det altså fysikken som blir bedre, ikke grafikken. God fysikk (eller andre dynamiske "animasjoner") kan derfor ikke ses på et screenshot, men må oppleves. (eller ses på video) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ser veldig pent ut begge deler, men kult å høre det er bedre fysikk i DX10. Gleder meg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 DX10 har INGENTING med fysikk å gjøre. Mulig animasjonene kan bli penere å se på, men selve utregningen av fysikken er den samme. Lenke til kommentar
kim21 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 kan man spille skirmish på fullversjonen,alså mot PC-en ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) kan man spille skirmish på fullversjonen,alså mot PC-en ? Niks. Endret 26. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg