Gå til innhold

Omtale av World in Conflict (PC)

Anbefalte innlegg

Har ikke testet retail enda, men tviler på at grafikken har blitt dårligere siden beta/demo, så for min del er det mer enn bra nok så lenge gameplayet leverer - noe det ser ut til å gjøre.

Håper det er velbalansert og fungerer bra multiplayer.

EDIT: Bra omtale, forresten!

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte spillet og må si jeg ikke er imponert, grafikken er middelmådig(har alt på fullt)

9546487[/snapback]

Husket du å kjøpe med skjerm?

9546729[/snapback]

Smak og behag, min personlige mening.

Liker spill som aoe og c&c3

9546814[/snapback]

Synes det ser mye dårligere ut en på min PC...tviler nesten på at du har det på fullt..

9546843[/snapback]

Jo har alt på fullt, har samme spec som deg e6600 8800gts 640mb og 2gb ram.. men bildeformaten JPG går kvalitet litt ned.

Lenke til kommentar

Effektene er spesielt pene ja, lyset som kommer igjennom skyene også, teksturene er nokså høy oppløst så ting ser ganske så bra ut selv om man zoomer innpå ting, eneste jeg ikke syns ser så fint ut er trærene på nært hold.

Er ganske så fornøyd med spillet så langt, single player delene er godt lagd og engasjerende, multiplayer delen rocker vilt selv om jeg suger for øyeblikket, men med litt trening går det vel litt bedre.

Lenke til kommentar
Kjører det i DX10 mode her, grafikken er jo bedre enn Battlefield 2. Helt sykt.

9547906[/snapback]

Battlefield 2 er jo over 2 år gammelt :!:

9547931[/snapback]

FPS spill har generelt mye bedre grafikk enn RTS spill, siden det er mye mer som skal vises. La oss si crysis grafikk og så skal du styre 30-40 soldater/kjøretøy opp mot like mange + omgivelser, om man spiller 1 mot 1. Blir litt for mye for de fleste PC-er vil jeg tro :p

Lenke til kommentar

Kaster inn et problem her, jeg kan ikke trykke på "Continue" etter endt oppdrag, veldig kjipt. Noen som har vært borti det?

Legger til at jeg aldri har måtte skrive inn lisensnøkkel, kanskje det har noe med saken å gjøre? Jeg ble aldri spurt om nøkkel under installasjon.

Endret av Angel Dust
Lenke til kommentar
Kjøpte spillet og må si jeg ikke er imponert, grafikken er middelmådig(har alt på fullt) og det er spillbarheten også.. alt for snill karakter.

Dessuten er jeg allerde nå lei av det etter kun 3,5 oppdrag.

Mulig multiplayer delen er bedre

9546487[/snapback]

Hvilken oppløsning spiller du på?

Spillet ser i mine øyne ut helt fantastisk. (2560 x 1600)

Lenke til kommentar
Kjøpte spillet og må si jeg ikke er imponert, grafikken er middelmådig(har alt på fullt) og det er spillbarheten også.. alt for snill karakter.

9546487[/snapback]

9553578[/snapback]

husker ikke helt, er vel maks oppløsningen til 19" lcd skjerm 1000x1000 eller noe.

Lenke til kommentar

9546487[/snapback]

9553578[/snapback]

husker ikke helt, er vel maks oppløsningen til 19" lcd skjerm 1000x1000 eller noe.

9553619[/snapback]

Vel - hvis du spiller på 1024 x 768 så er det strengt tatt knapt et spill som ser virkelig pent ut ;)

Lenke til kommentar

9546487[/snapback]

9553578[/snapback]

9553619[/snapback]

Vel - hvis du spiller på 1024 x 768 så er det strengt tatt knapt et spill som ser virkelig pent ut ;)

9553637[/snapback]

Nei, jeg sa jo at jeg spillte på høyeste oppløsning på en 19 tommer lcd skjerm altså for å være helt presis 1280x1024 og alt på er på fullt inkl advance settings.

Kan jo ikke spille på høyere oppløsning da det er maks for skjermen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...