Dahl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg bestilte World In Conflict i går, og nå ser jeg at jeg absolutt ikke har noen grunn til å angre på det. Gleder meg til å få spilt herligheten! Forøvrig en god anmeldelse som fikk meg til å trekke på smilebåndene flere ganger. Endret 21. september 2007 av Dahl Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 også var d hva som stod i maskina under test?9540945[/snapback] Litt usikker på om dette er et spørsmål om hvilke maskinspesifikasjoner anmelder har? I så fall er det gjengitt nederst på side 2 i anmeldelsen. 9541099[/snapback] det var der nå =) var ikke der når jeg leste det første gangen ;P Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 også var d hva som stod i maskina under test?9540945[/snapback] Litt usikker på om dette er et spørsmål om hvilke maskinspesifikasjoner anmelder har? I så fall er det gjengitt nederst på side 2 i anmeldelsen. 9541099[/snapback] det var der nå =) var ikke der når jeg leste det første gangen ;P 9541194[/snapback] Sikkert bare en forbigående teknisk feil. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har vel spilt halvveis nå, og ser at jeg må skru på til hard. Om spillet fortjener 9.5/10 kan sikkert diskuteres i lang evighet, men for min del er det vel mer en 8/10. Er utrolig mye bra i spillet! men ting jeg reager på: Har ikke sett forskjell på uniter som går opp i grad, er som regel for mye stress til å få oversikt på det. Har du en god mix med forskjellige uniter med special fire, må du bla mellom for hver enkel. Så det beste er faktisk å ha like uniter, og bruke special fire. Siden kun en avfyrer av gangen så kan du få mye ildkraft ut av det, uten for mye jobb. Var noe mer, men men kanskje ikke så viktig siden jeg ikke kommer på det nå. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 skal kjøpe det idag gleder meg noe sykt Lenke til kommentar
Hatemaker Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 10/10 er ikke ille det.. ^^ har spilt betaen og demoen og det er et bra spill ja.. =) 19/09/2007 16:05:12 Your order has been dispatched *glede seg* Lenke til kommentar
Radial Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jøss full pott. Tror nesten at dette må kjøpes. Hvor kan jeg kjøpe det? Må ha det til helgen. MÅ! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ble egentlig ganske lei spillet etter bare å ha prøvd demoen, tviler på at jeg gidder å bruke penger på det Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 nei, Strategiske punkt, er en helt gyldig bruk av definitiv flertall. Hva er "definitiv flertall"? Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 No er det berre å håpa eg vinn WiC konkurransen til Gamer.no . Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har spilt det en ukes tid nå, og må si at jeg er meget fornøyd. Spillet er godt gjennomført, god grafikk og bra gameplay. Hadde nok kanskje gitt spillet 9.5/10 selv, men karakteren til Gamer.no er helt ok. Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Spillet virker kult det, men hos meg krasjer det etter noen få minutter inn i mission 1 på single player kampanjen (har multiboot system med bpde XP og Vista, og det krasjer under begge). Ser på det offisielle forumet at det er svært mange som opplever det samme som meg. Utrolig frustrerende i og med at jeg har gledet meg til dette spillet i mange måneder. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Spillet virker kult det, men hos meg krasjer det etter noen få minutter inn i mission 1 på single player kampanjen (har multiboot system med bpde XP og Vista, og det krasjer under begge). Ser på det offisielle forumet at det er svært mange som opplever det samme som meg. Utrolig frustrerende i og med at jeg har gledet meg til dette spillet i mange måneder. 9541973[/snapback] Hvis du har nVidia kort... Sørg for å oppgradere driveren din til siste offisielle ForceWare driver (WHQL) fra www.nvidia.com Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tro meg, jeg har forsøkt det meste, deriblant de siste 4-5 driverne til Nvidia, diverse Vista hotfixer, skru grafikkinstillingene helt ned, m.m. Det er mange i samme båt som meg som nå venter på en løsning fra Massive. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jøss full pott. Tror nesten at dette må kjøpes. Hvor kan jeg kjøpe det? Må ha det til helgen. MÅ! 9541728[/snapback] http://gamer.no/product.php?productId=43730&page=prices Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Multiplayeren i spillet er nokså kjedelig, men singleplayer campaignen var veldig bra (selv om den var alt for kort). Du runder det på noen få timer. Endret 21. september 2007 av Stealth- Lenke til kommentar
nosync Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 10? 10? Ka FAEN? Ikke noe stygt meing til "Marius Jentoftsen", men jeg begynner å miste mer og mer respekt på gamer.no og deres revyer. 10 betyr PERFEKT, og dette er jo ikke mulig. Det er alltid rom til forbedringer... Company of Heroes (som i min meining knuser WiC) fikk "bare" 9, samme fikk Supreme Commander. Men dette acrade møkk spill får 10?? WiC har INGEN strategy. Det er bare pøsing ut av units og samling inn av poeng for å få "nuke". Feilen som alle gjør er at de blir helt "WOW" av det flotte visuelle WiC har. Og vakker er den, men under det flotte ligger et svært dårlig spill som mann blir svært fort lei av. Hvorfor blir du lei? Fordi det er fint lite "nytt" du kan gjøre strategisk messig. Med "vanlige" RTS kan du bygge på andre måter og oppgradere anderledes, deffence eller angrep osv osv. WiC gir deg kunn 1 valg...hvilkne units å bygge....thats it! OOOHHHH, sikkelig strategy! Det er trist å se at Gamer.no ble bitt av viruset som WiC bringer til strategy sjangeren..... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tankene til amerikanerne heter M1 Abrams, ikke Abrahams. (thank you, National Geographic Channel). Du verden for en karakter! Det er den første 10/10 jeg har sett siden Gears, uten at jeg så oppdatert. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 nosync, det samma gjelder i nesten hver rts, få fram flest styrker som mulig. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 10 betyr PERFEKT, og dette er jo ikke mulig. Det er alltid rom til forbedringer... Her kan du se karakteren 10 betyr hos oss: http://gamer.no/art.php?articleId=11793#10 10 - "Genialt" Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker. Dette er spillene vi virkelig elsker, dette er spillene vi kjøper to eksemplarer av bare for å ha et av dem i en vakumpakket pose slik at det ikke blir tilstøvet. Dette er spillene som gjorde oss til spilljournalister i utgangspunktet. Som du ser, står det ingen ting om at et spill må være perfekt for å få karakteren 10. Og det ville jo uansett vært helt på trynet, hva er poenget med å ha en karakter som aldri kan brukes (for som du sier, det er alltid rom for forbedringer)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg