VikinGz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 kan man spille skirmish på fullversjonen,alså mot PC-en ? Niks. 9579455[/snapback] man kan spille skirmish mot PC-en på demoen Lenke til kommentar
anders! Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det går fint an! Du går på skirmish så trykker du på add bots! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 det er veldig mye snakk om forsjellen mellom dx9 og dx10, men hvordan er forsjellen dx10 vs xbox360 utgaven? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 det er veldig mye snakk om forsjellen mellom dx9 og dx10, men hvordan er forsjellen dx10 vs xbox360 utgaven? 9581834[/snapback] Tenker meg at xbox utgaven vil se omtrent ut som dx9 versjonen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Det går fint an! Du går på skirmish så trykker du på add bots!Skulle gjerne likt å se deg klikke 'skirmish' her Endret 26. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ikke vansklig det tordenflesk. Noe jeg er irritert over på mulitiplayeren er alle repairtanksene som ruller rundt. Er som regel en tulling som ruller rundt med 4-5 sånne som topper listene hver gang og som får poengene av stort sett fikse sine egene tanks når de blir skadet. "Oppgitt" Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Testet demoen av spillet i ca 3 timer i går og jeg må si jeg ble skuffet. Var liksom bare å pøse på med enheter. Company of Heroes FTW . 9570567[/snapback] Hah, prøv det i MP. Hvis hele\store deler av laget gjør det kommer det ikke til å gå bra. 9573873[/snapback] Prøvde det i MP også. Prøvde SP delen i ca en time (gjorde champaign ferdig) og MP i ca 2 timer. Synes spillet sugde. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Syns spillet er ok, men jeg har ikke helt forstått det taktiske (utenom at anti air er bra mot helikopteret og de enkle greiene der). Er det faktisk ikke mer taktisk enn det? Og det med formasjoner, hva er det som er bra når? Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Bra omtale! Jeg prøvde spillet først idag, og er storfornøyd! Synest 10/10 er helt greit.. Jeg klarer ikke å slutte å erge meg over folk som srkiver dritt om spillet uten grunnlag for det! Enten har de ikke spilt det å bare mener noe, eller så har de prøvd det i 5 minutter og gir sin mening derifra.. Jeg sier ikke at alle skal synest at spillet er det beste som har hendt historien, langt ifra.. Igjennom disse sidene i denne diskusjonen leser jeg virkelig gode argumenter både for å imot spillet, men det virker som om noen så absoludt ikke har noe de skulle sagt. "Etter det jeg har lest er det helt likt system som i Ground Control". Vet ikke hva folk trur om det, men her måtte jeg dra litt på smilebåndet.. World In Conflict er et spill blant de beste, å anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Syns spillet er ok, men jeg har ikke helt forstått det taktiske (utenom at anti air er bra mot helikopteret og de enkle greiene der). Er det faktisk ikke mer taktisk enn det? Og det med formasjoner, hva er det som er bra når? 9590534[/snapback] Jeg bruker også en del tid i starten på å klare å finne ut hva som er taktisk riktig. Av erfaring så vet jeg at det er viktig å gjøre mange ting på en gang, og ha en standard plan å følge sånn nogenlunde. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som har prøvd dette med GeForce Go6800? Lurer på å kjøpe dette. (Inspiron 9300, 1,86Ghz Pentium M, 1 GB ram) Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som har prøvd dette med GeForce Go6800? Lurer på å kjøpe dette. (Inspiron 9300, 1,86Ghz Pentium M, 1 GB ram) 9608311[/snapback] hmm.. Kjører spillet helt greit med Ge-Force 6800 ultra (p4 3ghz, 1.5 gig ram)..Vet ikke om det er samme men.. Må sette ned grafikken et par hakk ja Lenke til kommentar
thingul Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tok en benchmark idag på system mitt. I 1920x1200 med alt på max og 16xaa/af average 25 minimum 15 maximum 44 Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har spilt ca. 10-12 oppdrag og jeg kan si at WIC er noe av det ypperste jeg har spilt. I kampens hete mens tanksene rykker frem, jagerflyene suser over landskapet og artilleriet blåser ting til pinneved er det bare helt vilt. I LÅV IT! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg rundet WiC i går kveld. Synes det holdt topp kvalitet hele veien gjennom. Høydepunkter: Veldig tilfredstillende når man blir vant til å bruke air support flittig, og lærer seg å bruke riktig type til riktig tid. Forøvrig liker jeg spesielt de brettene der man selv får bruke helikopter aktivt. Kult å være ultramobil og gjøre hit and runs. Spesielt New York-brettet er moro sånn sett. Endret 1. oktober 2007 av thomanil Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tok en benchmark idag på system mitt. I 1920x1200 med alt på max og 16xaa/af average 25 minimum 15 maximum 44 9609547[/snapback] Med et singel 8800GTS 640MB? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg rundet WiC i går kveld. Synes det holdt topp kvalitet hele veien gjennom. Høydepunkter: Veldig tilfredstillende når man blir vant til å bruke air support flittig, og lærer seg å bruke riktig type til riktig tid. Forøvrig liker jeg spesielt de brettene der man selv får bruke helikopter aktivt. Kult å være ultramobil og gjøre hit and runs. Spesielt New York-brettet er moro sånn sett. 9611204[/snapback] noen som har veldig god tid Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Blir pappa om en to mnd tid, så jeg må få gjort unna en del av spill-backloggen min nå mens jeg enda har mulighet. Endret 1. oktober 2007 av thomanil Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du er ikke alene. Spilte igjennom det ganske fort. Kjempekult spill. Når jeg var ferdig var det bare å gå tilbake å fullføre hvert mission med alle secondary objectives også. Igjennom det nå, å har mottatt alle medaljene jeg kan få Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tok ikke hele spillet på samme dag da... spredte det over hele to kvelder. Fikk med meg de fleste sekundærobjektivene / medaljene. Syntes nesten det var litt for enkelt på 'normal'... men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg