EmmJay Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 World in Conflict er et mesterverk av dimensjoner, og kanskje det beste sanntidsstrategispillet noen sinne. Les mer Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det mulig å spille soviet i campaign? Eller er det standard USA/NATO hele veien? Skaffer meg sikkert dette uansett men kjekt å vite Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Er det mulig å spille soviet i campaign? Eller er det standard USA/NATO hele veien? Skaffer meg sikkert dette uansett men kjekt å vite 9540572[/snapback] Du spiller amerikansk offiser gjennom hele spillet Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Veldig bra anmeldelse, selv om jeg er noe uenig i karakteren - 9/10 får nesten holde. PS! Strategiske punkt er nøkkelen "Strategiske punkter" takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 10 av 10? Det må jeg si... Dette MÅ prøves. Høres veldig bra og gjennomført ut. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mtp hvor beinharde dere er på karakterer så må jeg si at dette må prøves... Testa demoen uten å bli hekta..får prøve igjen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 9.5 hos Gamespot. Den beste karakteren de har gitt med det nye karaktersystemet sitt. Må sjekkes ut det her ja. Snakker vi årets spill? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kjøpte det imorges. Nå skal jeg sove 8 timer så er det opp og teste. Jobba nattskift denne uka. Er ikke noe flink på RTS-spill, men dette har jeg lest så mye om at jeg bare må prøve. Det er stort sett basebygging og slikt jeg suger på, og det er jo ikke noe av her. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det mulig å spille soviet i campaign? Eller er det standard USA/NATO hele veien? Skaffer meg sikkert dette uansett men kjekt å vite 9540572[/snapback] Du spiller amerikansk offiser gjennom hele spillet 9540573[/snapback] Aha, bare prøvd demoen. Antar jeg ikke får mulighet til å hoppe over på kommunistisk side? Men men, dette holder meg vel med RTS underholdning til Starcraft 2 kommer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Kan vel spille kommunist i multiplayer eller skirmish sikkert. Hovedpersonen i campaign er voicet av selveste Alec Baldwin, så noen har slått på stortromma m/ budsjett. Gamespot sa det hadde glimrende voice acting hele veien gjennom. Endret 21. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Må sjekkes ut det her ja. Snakker vi årets spill? Tvilsomt, ettersom det er er et strategispill(ser ikke for meg at et strategispill vinner game of the year ), samt at spill som Bioshock, Halo3 og Mario Galaxy mest sannsynelig vinner den tittelen Uansett, skal pr0ve dette her ja. Pr0vde demoen, men fatta null. Endret 21. september 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 PS! Strategiske punkt er nøkkelen "Strategiske punkter" takk. 9540598[/snapback] nei, Strategiske punkt, er en helt gyldig bruk av definitiv flertall. Jeg så dette på på en gaming gig for noen uker siden og tenkte med meg selv at dette kom til å nå høyt opp hos gamer.no Når pengepungen får fetet seg opp litt blir det verdenskrig her i huset og. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvor mange spill har egentlig fått 10/10 på gamer.no? Uansett, demoen var fantastisk morro og denne omtalen har overbevist meg til å kjøpe dette spille asap. Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fikk spillet i går...fytti så bra det er...det ser veldig pent ut, det bare funker rent strategi-messig og utrolig morsomt rett og slett. Ser ut som helgen "går at skogen" Løp og kjøp! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 også var d hva som stod i maskina under test? Gleder meg til ny maskin og dette spillet =) Kjøper det ikke før jeg har fått meg ny maskin ^^ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 10/10? :O I stedet for å gi lavere karakter enn alle andre, gir gamer faktisk høyere... jaja. Dette skal spilles en gang. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det minner om når moren din bestiller ting fra Ellos. Hun bestemmer seg for hva hun/du har lyst på og sender bestillingen tilbake med posten. Ikke lenge etter at beskjeden er gitt, så kommer pakken dalende fra himmelen. Fantastisk! hehe... måtte le litt der ja Lenke til kommentar
koronag Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 10/10 er å ta i litt, men jeg hadde gitt denne perlen 9/10, og jeg liker nesten ingenting som kommer ut lenger. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 også var d hva som stod i maskina under test?9540945[/snapback] Litt usikker på om dette er et spørsmål om hvilke maskinspesifikasjoner anmelder har? I så fall er det gjengitt nederst på side 2 i anmeldelsen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ooo, en ting jeg glemte å spørre. Er det editor i WiC? og hvis ja, hvor god er den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg