Special_Agent Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Lurer på om noen har peiling på hvordan man klarer å sette opp en ghost server på en enkel og grei måte. Jeg har stresset med problemet et par timer uten særlig hell... Jeg får lastet imaget over på serveren, og booter på ghostboot disketten og laster imaget ut til klient maskinene. Problemet oppstår når jeg rebooter klientmaskinen. Då kommer det opp en melding om invalid system-disk. Noen som har et fornuftig svar på hvorfor dette skjer og hva jeg eventuelt har gjort feil??? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Feil på Imaget? Kjører dette selv og har ikke hatt det problemet du beskriver. Lenke til kommentar
Special_Agent Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Når jeg sjekker imaget i ghost explorer får jeg opp en feilmelding som sier: An NTFS partition is spanned over 2 segments of the image. Unless all segments are available at once, this may lead to excessive disk swapping. Hva er galt???? Skjønner ikke helt hva den mener.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 bruker programmet selv på jobben, men kan du si hva for maskiner det er snakk om? tror jeg kan huske å ha hatt dette problemet før en gang, og tror jeg bare kjørte over imaget engang til, eller så var det at jeg skrota maskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå