Gå til innhold

Nytt spill i dag, hvilket?

Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DiRT er et bra spill, men når sånne spill inkl(motorstorm) ikke har splittscreen multiplayer, så er det så kjedelig :(

9543416[/snapback]

Jepp, det er et godt poeng! Slike spill trenger spitscreen, og uten blir underholdningsverdien mye lavere.

Er nok fremdeles et bra spill for de som liker bilspill på konsoll :)

Lenke til kommentar

Tror egentlig det spillet du ville fått mest og lengst moro ut av er Minna No Golf 5, dessverre er bare den japanske versjonen ute så langt, men PS3 er sonefri. :)

Personlig venter jeg på den amerikanske eller Europeiske versjonen, selv om den Japanske versjonen ser ganske import-vennlig ut, grunnen til det er at den Japanske versjonen virker litt uferdig i tillegg at jeg ønsker en lokalisert versjon, men må inrømme at jeg blir mer og mer fristet hver gang jeg ser screenshots av en bråte folk som spiller sammen samtidig på greenen. :)

Clap Hanz patcher spillet med nye moduser o.l. nesten hver uke, ser jeg. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Jeg syntes også demoen til graw 2 virket skuffende, men etter å ha spilt selve spillet så syns jeg at det er svært bra. Men hvorfor vil du kvitte deg med ninja gaiden? det er vel det beste spillet som så langt har kommet ut til ps3.

Ellers vil jeg, som mange andre, anbefale Dirt. Resistance: falll of man er vel også helt greit. Uheldigvis er det ikke så mange andre spill å velge mellom

Lenke til kommentar

Trådstarter dro med seg FNR3 hjem, og har sittet å spilt i hele kveld. Dette er jo genialt! Har spilt det en del på X360, men bare sett på det som et smash and slam spill. Men dette her kan jo faktisk være en liten simulator om du bruker det på rett måte.

Veldig fornøyd med valget, spesielt takk til deg Kay.

Eneste jeg har å utsette på det er litt trege loading-tider.

Lenke til kommentar

jau, jeg har FNR3 også og loading er jævlig, vet ikke om du spiller career eller hva du gjør men helvete, loading for å signe contract, loading for å gå ut etter signet contract, så loading for training, så loading for å spille trainingen, så loading for ut av training så helt til slutt loading for å fighte, og DEN er lang

Lenke til kommentar
Veldig fornøyd med valget, spesielt takk til deg Kay.

9547302[/snapback]

:) Berre hyggjeleg, glad du vart fornøgd.

Jepp, det er et godt poeng! Slike spill trenger spitscreen, og uten blir underholdningsverdien mye lavere.

Er nok fremdeles et bra spill for de som liker bilspill på konsoll :)

9543485[/snapback]

Spitscreen? Tja, kanskje om ein er av dei som lagar motor-lydar medan ein køyrer, men for folk flest trur eg ikkje det er naudsynt. :p

Nei, alvorleg tala, eg skulle gjerne sett splitscreen-støtte i Motorstorm. Faktisk lot eg nesten vere å kjøpe det på grunn av den mangelen. Men eg er glad eg gjorde det likevel, for det er eit veldig bra spel. Og faktisk er det underhaldande nok berre å sjå på til at å spele annakvar bane er ei akseptabel form for fleirspelar. :)

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...