Gå til innhold

Nytt spill i dag, hvilket?


Luc1fer-

Anbefalte innlegg

I dag er tiden kommet for å ta en tur til Eb-games og bytte inn mine to foreløpige spill.

R6V og Ninja Gaiden

 

Regner kanskje med å få igjen nok for de til at jeg kan ta med meg et spill hjem igjen, så spørsmålet er da hvilket spill folket her vil anbefale. Er ute etter single-player morro, da jeg allerede har Warhawk som er et fantastisk multi-player spill.

 

Noen meninger å inskudd, vær snill og kom med de!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Marvel Ultimate Alliance? Veldig morro single-player. Jeg har det selv på xbox 360, men eneste forskjellen på den og ps3 versjonen er at ps3 mangler online del og siden du var mest opptatt av single-player kan det trygt anbefales. Du kan uansett spiller multi-player på samme maskin og det er mer morro enn online :)

 

Eller kan jeg jo nevne Resistance Fall of Man som var betydelig mer morro enn det inntrykket jeg fikk av forskjellige reviews.

Lenke til kommentar
Er ikke akkurat mye bra spill ute til PS3. Hvis du bytter PS3'en til en 360 derimot har du en lang kø av skikkelig bra spill å velge mellom. Spillene er billigere også.

9540429[/snapback]

 

Hehe.. Jeg er med i eliteligaen for norske pes-spillere og den foregår hovedsaklig på Playstation, derfor blir jeg nok pent nødt til å holde på min kjære maskin. I tillegg gleder jeg meg stort til GT 5, og de 2 grunnene gjør at jeg har valgt Ps3 fremfor 360.

 

Tittet forresten innom utgivelsesdatoene på gamer.no. Så jeg tror det blir en av disse:

 

DiRT

Stuntman: Ignition

 

Eller kanskje jeg bare skal vente på Fifa. Selvom jeg ikke er noen fifa fantast, så ble jeg imponert over demoen.

Lenke til kommentar

Likte vel egentlig R5V, men har prøvd demoen av GRAW2 og den skuffet. Likte ikke siktet i det hele tatt, og det ga meg ikke noen god følelse.

 

HS er et spill som ikke appelerer til mine interessert, og uansett hvor fantastisk det hadde vært så tviler jeg på om jeg hadde giddi å betalt penger for det.

 

Grunnen til at jeg har Ninja G. er at jeg fikk det i gave.

Lenke til kommentar

Hater overnaturlige spill.. Spill bør være realistiske for at de skal ha noen sjanse for min del.

 

EDIT: Dere må gjerne kalle meg for kresen. Jeg har kun rundet et fåtalls spill i livet, ikke fordi jeg ikke klarer, men fordi jeg legger fort fra meg spill om de ikke treffer blink om dere skjønner hva jeg mener. Kan skjønne at det virker vanskelig å finne noen spill som passer til meg, og det kan godt hende jeg drar hjem igjen fra EB-games i dag uten noe spill i det hele tatt.

Endret av LuciferNykirke
Lenke til kommentar
Er ikke akkurat mye bra spill ute til PS3. Hvis du bytter PS3'en til en 360 derimot har du en lang kø av skikkelig bra spill å velge mellom. Spillene er billigere også.

9540429[/snapback]

 

Hehe.. Jeg er med i eliteligaen for norske pes-spillere og den foregår hovedsaklig på Playstation, derfor blir jeg nok pent nødt til å holde på min kjære maskin. I tillegg gleder jeg meg stort til GT 5, og de 2 grunnene gjør at jeg har valgt Ps3 fremfor 360.

 

Tittet forresten innom utgivelsesdatoene på gamer.no. Så jeg tror det blir en av disse:

 

DiRT

Stuntman: Ignition

 

Eller kanskje jeg bare skal vente på Fifa. Selvom jeg ikke er noen fifa fantast, så ble jeg imponert over demoen.

9540576[/snapback]

 

DiRT Kan eg anbefale på det varmeste. Kjempe morro :D

Lenke til kommentar
Du virker å være sportsinteressert, hva med Virtua Tennis, selv om demoen er lekende lett kan jeg garantere at det blir vanskeligere etter hvert.

Hva med Call of Duty 3?

9540646[/snapback]

 

Har rundet Virtua Tennis 3 på pc, så det blir uaktuelt. Call of Duty 3 er absolutt et alternativ, men da venter jeg nok heller på CoD4.

 

Forresten, du har helt rett i at jeg er over gjennomsnittelig sportsinteressert ja.

Lenke til kommentar

Dersom du liker sport, kan kanskje Fight Night Round 3 vere noko, eller kanskje Tiger Woods 2007 (eventuelt 2008, men utifrå demoen verkar 2007 betre)? Eg er i alle fall godt nøgd med desse.

 

Når det gjeld DiRT og Stuntman, trur eg det går an å laste ned demoar av begge. :)

 

Ellers er Motorstorm og Super Stardust HD mellom dei spela eg sjølv har hatt mest moro med.

 

 

@folk med manglande kognitive evner

Han spurte etter anbefalingar av spel til PS3, ikkje kva konsoll han burde velge.

 

Kay

Lenke til kommentar

Takk for flott svar Kay. FN3 er et alternativ, og jeg tror faktisk jeg vil vurdere det. Tiger Woods har jeg spilt på pc, både 07 og 08. Sitter faktisk og koser meg med TW08 på maskinen nå for tida.

 

Tar en titt innom både Stuntman og DiRT demoen i dag og tar mitt endelige valg. Takk for all hjelp alle sammen.

Lenke til kommentar

60 innlegg sletta.

 

Kva del av Nytt spill i dag, hvilket? og Forum > Spill > Konsoll > Sony er det folk ikkje makter å forstå?

 

Har du ein defekt startmotor på ein Nissan kjøper du verken startmotor til Volvo eller ein ny Volvo.

 

At andre bryt retningslinjene ved å dra ein tråd off-topic rettferdiggjer ikkje at alle andre skal hjelpe til. Den slags skal rapporteres.

 

Det blir vist svært lite respekt for trådstarter her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...