Supernaut_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei, jeg har fått en liten oppgave om og drifte 3 Windows maskiner for en eldremann som driver et egent web-firma. Jeg trenger forslag om hvordan dere ville gått frem, han har gitt meg en liste med oppgaver. Første var og innstallere skrivern. Han har 3maskiner: Stasjonær (Vista) Bærbar (Vista) Stasjonær (Win XP) Alle koplet opp mot trådløs ruter. Det han driver med er at han lager endel dokumenter/pdf filer som han laster opp mot siden sin, han har alt lagret i en mappe på maskinen. Det jeg vil foreslå er og skaffe en eksterndisk som det blir tatt backup til. Første oppgave. -At maskinene skal være synkronisert mot hverandre på en måte, mest mulig. At han har tilgang til dokumentene sine på alle 3maskinene. -Samme med mailen, han lurte på om han kunne overføre det han har på XP maskinen over til Vista maskinen. Han får mail-adresse for de som har domene tror jeg, da ligger vell all mailen på nett? Og har ikke Vista outlook express? Andre oppgave er og få lagt inn Acrobat reader 7, den man kan lage PDF filer med! Han har lisens på den. Noen som vet hvor jeg finner inntaller til den? Fant bare reader og fikk ikke til og aktivere med den. Mulig dette er feilpost men da legger jeg vell merke til det. Setter veldig stor pris på hjelp. Mvh Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå