Flaskepost Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Syns det ligner på en registerreim lignende (hadde ikke ordet for det) men en gummiting i noe hvertfall. Haha, så dårlig jeg er til å forklare Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Feil, men Rhythm er inne på noe ja Hva sitter vifta på? Edit* greide å stave nicket ditt feil Rhythm Endret 6. desember 2007 av gilera Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ser ut som en vifte på et skjermkort. I hvertfall en vite for å kjøle ned noe Hardware.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ser ut som en vifte på et skjermkort. I hvertfall en vite for å kjøle ned noe Hardware.. Helt riktig det din tur Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ser ut som en vifte på et skjermkort. I hvertfall en vite for å kjøle ned noe Hardware.. Jeg skulle til å svare det nesten det samme som deg istad, men læreren skrudda av internett, så jeg rakk akuratt ikke å poste Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 OK, da er det min tur:D Hva er dette her for noe? Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Gammelt balltre? Edit - Vil si jeg var ganske nære. For meg som ikke følger med på cricket heter det balltre det de bruker der også Endret 7. desember 2007 av Rhythm Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Suvernirpenn/blyant? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 En autografstav man samler autografer på! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nope, Men jeg kan gi et hint da denne er rimelig vanskelig. Slazenger logoen avslører at dette har noe med sport å gjøre.. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det en sånn wicket som brukes i cricket? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det en sånn wicket som brukes i cricket? DU HAR rett! Gratulerer, du er vinner av en "God Jul 2007!!" Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Får vel komme med et nytt et da. Hva er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå