sammyboy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hei! Hører på NRK Alltid Nyheter idag at tyske forskere ber folk begrense bruken av trådløst nettverk pga stråling. Det hevdet at strålingen kunne være mer skadelig enn basestasjoner/sendere for mobil nettet. Noen som har mer info rundt dette?? Lite morro med trådløst nettverk i heimen dersom det er helseskadelig.... Endret 21. september 2007 av sammyboy Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Høres ut som bullshit, spør du meg. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 De fleste trådløse nettverk i dag er på 2,4GHz, som også er i mikrobølgeovner, dette er vel så vidt jeg vet resonansfrekvensenn til vann. Så jeg kan ikke se for meg at å legge fra seg ballene på routeren er det lureste du kan finne på. Lenke til kommentar
toffen89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 spørs litt på utstrålt effekt fra senderen Lenke til kommentar
sammyboy Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Fant noen artikkler om emnet... Engelsk undersøkelse: Engelsk undersøkelse:WLAN-stråling farligere enn mobil Statens strålevern: Ikke farlig Krever forbud mot trådløse nettverk BBC dokumentaren det er snakk om... Konklusjonen er vel at man ikke vet om dette er farlig.... så blir det opp til hver enkelt å velge om en vil benytte det eller ikke.... Røyking var sunt for helsen en gang i tiden også..... Endret 24. september 2007 av sammyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå