dracula Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg kjøpte en bulk Pioneer DVD spiler men det fulgte ingen kabler med. IDE kabel er det ingen problemer med siden jeg kan bruke en gammel en. Men kabelen som skal brukes for å koble til internal audio connectors er det verre med, kan jeg bruke en gamme kabel der også ? Er det normal prosedyre at kabler ikke følger med hvis du kjøper bulk ? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ja og ja (som oftest ihvrtfall). Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har fått med den kabelen synes jeg og huske, men hvorfor skal du ha den? Er det i det hele tatt noen programmer som bruker den til lyd, og hvis man først skal ha en dedikert kabel for lyd fra DVD-rom, hvorfor ikke velge en digital-lyd kabel(digitalkabel følger ikke med, og du må ha et lydkort som støtter dette, alle nyere DVD-spillere støtter det) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Du kan, som sagt, velge "enable digital audio" under DVD-rommens innstillinger. Det funker som fot i hose. Og, ja... Bulk betyr som regel INGENTING utenom det du har bestilt. Du skal være glad du fikk med laser, skuffe og knapper på den ROM-en din, du... Lenke til kommentar
dracula Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg fikk faktisk ingen skuffe, i og med at jeg bestilte Slot in Men dette er jeg litt usikker på, mener dere at jeg trenger ingen kabel hvis jeg setter instillingene som enable digital audio ? Altså de to eneste kablene koblet fysisk til DVDen er power og IDE ? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jada. Det samme som når det gjelder avspilling av musikk-cd i vanlig cd-rom. Åpne enhetsbehandling -> DVD-Rom -> Egenskaper -> Egenskaper -> "Aktiver digital cd-lyd for denne cd-rom-enheten", eller noe sånt. Det er bare å prøve og feile... Du ødelegger ingenting. :-) Lenke til kommentar
dracula Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Ok, det er greit, takk for tipset, jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå