Gå til innhold

Ganske rar feilleveranse av CDON

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt noe som helst problemer med cdon.com, har selv bestillt for rundt 8k derfra og har bare positiv erfaring.

Eneste var at engang fikk jeg en film for lite (bestillte 2x pga ene gikk til gave) og fikk 1, men sendte mail og et par dager senere var den i postkassa uten ekstra frakt kostnader.

Samme når de ikke har varen på lager, de sender alt de har også kommer det de ikke har senere uten ekstra frakt kostnad.

Har bestillt filmer, film-bokser, tvserier , ekstern harddisk, headsett og er positive til dem.

De har forsåvidt de billigste filmene av typen jeg bestiller - jeg bestiller for det meste 80-90 talls filmer/bokser - litt 70 talls og noe etter 2000.

Eneste jeg har funnet billigere er play.com men ikke blitt å bruke de enda :p

Samme med regninger, kan gå opptil 2 uker etter siste frist før de sender en advarsels mail for så 1-2 uker senere kommer purring, imotsetning til andre sider som ikke sender advarsels mail men sender purring nesten på dagen da fristen går ut, selvfølgelig skal jo regninger betales i tide men om det ikke har vært anledning så er dette et ganske positivt system.

Kommer til å fortsette å bruke de, har forsåvidt sopranos season 1,2,3,4,5, og 6part 1 på vei nå fra cdon.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sendt varene i retur. Litt surt å måtte betale over 100 kroner i porto fordi CDON har gjort en feil. Den retur lappen de gir til kundene sine fungerer ikke i Norge, bare i Sverige. Er ganske dårlig når de har en del kunder i Norge.

Håper nå at de klarer å korrigere fakturaene så jeg slipper noe rot med purringer osv.

Lenke til kommentar

"Med en så massiv kundemasse som CDON har må man nesten vente at det blir litt rot i støytene,"

Jeg kommer aldri til å godta å måtte forvente rot i leveransene fordi de er for store. Har selv aldri kjøpt fra CDON eller andre lignende cd/dvd-butkker. Men har kjøpt veldig mye på komplett/netshop osv, og har aldri opplevd feilleveranser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...