jvik Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei hå Bestilte tidligere denne uken the wire sesong 2 og 3 fra CDON. Kom i posten tidligere i dag og skulle nå sette av noen timer til å se gjennom sesong 2. I sesong 2 så mangler DVD disken med episodene 8, 9 og 10. I stedet har jeg 2 disker med episode 11 og 12. I sesong 3 coveret er det faktisk sesong 1 innhold (altså sesong 3 er ikke sendt engang, utenom boksen da). Hva i alle verden? På baksiden av dvd coveret (boksen) til sesong 2 og 3 er det merket med Norsk flagg, men diskene er svensk. Føles som om CDON folka har sendt med noe piss de har fått i retur. Bestilte FEAR exp pakke tidligere i år og her funket ikke cdkeyen som sto på innsiden. Nå begynner jeg faktisk å lure på hva i alle verden det er CDON driver med? Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har vert tull nesten hver gang jeg har bestillt fra CDON. En gang bestillte jeg ein tyve talls CD-er, men fikk bare rundt halvparten av dem, med faktura på alle. Sendte mailer men det eneste jeg fikk i retur var inkassobrev. Kontaktet inkassofirmaet og sa jeg ikke fikk alle CDene, da dropped CDON saken. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 cdon suge... skal aldri bestille derfra igjen.. har bestillt 50-60 filmer fra playx.no i sommer .. ingenting tull der i gården.. ikke en eneste gang har jeg vært misfornøyd med leveringen.. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Når vi er inne på temaet om feilleveringer. Hvilke erfaringer har dere om Komplett? Det har aldri manglet noe i pakkene. Men har ved flere anledninger opplevd at de har lagt ved EKSTRA komponenter. CD-er, RAM brikker, til og med ekstra hovedkort har jeg funnet i pakkene fra komplett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 I sesong 2 så mangler DVD disken med episodene 8, 9 og 10. I stedet har jeg 2 disker med episode 11 og 12. ...9539963[/snapback] Dette ser ut til å være pakkefeil hos produsenten. Med andre ord CDON er uskyldig. Jeg har selv opplevd å få to eks av CD1 i pakker soms akl ha CD1 og CD2 ved kjøp av forseglet vare i butikk her i landet. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 CDon suger. En kompis måtte vente over en mnd før han fikk det han egentlig hadde bestilt etter at han hadde sagt fra og mast på dem litt, og attpåtil ble han bedt om å han sende det han fikk feil i retur. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Begynner å mislike cdon jeg også nå for tiden. En cd jeg bestilte den 2/8 er fremdels ikke kommet, og i dag fikk jeg en mail om at den var forsinket og bla bla bla. Det har i dag gått 1mnd og 13dager siden jeg bestilte, og da synes jeg de bare skal slette ordren hvis de ikke klarer å skaffe den. Hvordan er platekompaniet forresten? Vurderer å handle litt der istedet. Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har bare positive erfaringer med cdon.no. Da vi flyttet i vår glemte jeg å oppdatere adressen min hos Cdon slik at pakken ble sendt til den gamle adressen. Så aldri noe til den pakken, sikkert ikke rart:) Jaja, tenkte jeg, det var jo min skyld og det var ikke det store beløpet uansett, hadde betalte med Visa. Men etter 5-6 uker ble fikk jeg pengene tilbake, uten fratrekk av porto! Utrolig bra service, selv om hele greia var min skyld. Så, jeg har bare gode erfaringer med Cdon. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg bestilte også The Wire sesong 2 og 3, de kom plettfrie samt alle andre filmene jeg hadde bestilt. Men jeg har opplevd at det har blitt registrert kunde i mitt personnummer der. Altså et ID tyveri. Heldigvis ble forholdet oppdaget og anmeldt. Det kan jo strengt tatt ikke CDON lastes for. Jeg har ikke opplevd andre negative hendelser med CDON. Har også brukt PLAY og de har fungert like bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har aldri hatt noe problemer med cdon. dvs. en gang så var det en pakke som forsvant en pakke i posten, men en kort epost senere så sendte de ny. Det med feil cd/dvd i pakken er jo strengt tatt ikke cdon sin feil. Ikke problemet med cd-key heller. Mest sannsynlig er det noen som har brukt en key-generator og brukt den koden. Cdon pleier å være flinke til å ordne opp om det skjer noe. og attpåtil ble han bedt om å han sende det han fikk feil i retur. Skulle bare mangle da Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dette skjedde med meg, da jeg var så uheldig å måtte bestille world in conflict collectors edition fra cdon: 1. De fakturerte meg for collectors edition 2. De sendte standardutgaven 3. Da jeg fortalte at jeg hadde åpnet coveret for å sjekke om bonusdvd'en lå inni, sa de at "Da kan vi dessverre ikke ta spillet i retur", selv om jeg reklamerte på formiddagen samme dag jeg fikk det. Tidligere: Jeg bestilte to cd'er. Fem dager senere kom den ene i posten. Den andre ordren ble slettet, uten at jeg fikk høre et pip fra kundeservice. De har nå fjernet cden fra sortimentet. Jeg bestilte Zelda: Twilight princess i perioden da det var vanskelig å få tak i (før jul) Dette kom aldri. Cdon ba meg "sjekke hos posten" på en pakke uten sporing. Jeg begynner seriøst å lure på om sjimpanser styrer hele butikken, og det begynner å gå opp for meg hvorfor de ikke har telefonsupport. Folk som banner i røret til alle døgnets tider kan ikke være særlig oppløftende for kundeservicerepresentantene. Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Savner Akers Mic jeg, var trofast kunde der lenge Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dette skjedde med meg, da jeg var så uheldig å måtte bestille world in conflict collectors edition fra cdon: 1. De fakturerte meg for collectors edition 2. De sendte standardutgaven 3. Da jeg fortalte at jeg hadde åpnet coveret for å sjekke om bonusdvd'en lå inni, sa de at "Da kan vi dessverre ikke ta spillet i retur", selv om jeg reklamerte på formiddagen samme dag jeg fikk det. Du skal ihvertfall ha differansen, hvis det er noen, mellom de utgavene. Du skal ikke betale for noe du ikke har fått. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 De er sikkert ikke onde, men veldig store og har mange ordre Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bestilte Guitar Hero 2 til xbox360, fikk en brukt pakke som attpåtil var så ripa opp at det ikke gikk å spille den av. Sendte mail for å klage siden det er eneste måte å konakte de på. Fikk ikke noe svar, men plutselig en dag kom det et brev med en følgeseddel i. Var ikke noen forklaring med, men de mente tydeligvis at jeg bare skulle sende den tilbake. Jeg drøyde for jeg forventa å få en mail fra de .. men det eneste som kom var en ny ordrebekreftelse på GH2 ... Fikk den nye pakken og testa denne før jeg sendte tilbake dritten de først ga meg. Ganske dårlig at de ikke sendte meg en mail tilbake. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Må få nevne at jeg aldri har hatt problemer med CDON (Annet enn når jeg har prøvd å kontakte support. Husker ikke hvorfor). Har vel bestilt ca 50 CD-er derfra det siste året. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Savner Akers Mic jeg, var trofast kunde der lenge 9542950[/snapback] Egentlig ikke, i hvertfall ikke nettbutikken deres der var det bare tull... Men i butikken deres på Ski så var det bedre, fikk mye gode rabatter der for å si det sånn. Selv om det var en del episoder med filmer som jeg bestilte som aldri klarte å komme seg til Ski fordi de ble fjernet fra pakken av butikken i Kongensgt., like moro hver gang. Jeg bestilte en Hong Kong film eller gjerne flere, fikk beskjed om at den var på vei. Men selvfølgelig så skulle pakken med filmer som de hadde bestilt innom butikken i kongesgt., først hvor de ble fjernet før pakken dukket opp hos butikken i Ski og filmene mine var borte Men hvor de mirakuløst dukket opp i varebeholdningen til butikken i kongensgt. Jeg har ikke tall på hvor ofte dette skjedde, så han tullingen som var sjef for DVD avdelingen inne i byen likte tydligvis filmene jeg bestilte og det var helt sikkert de som fikk lov til å kjøpe dem også Edit: CDON har jeg ikke hatt noen problemer med så langt i hvert fall, så fikk jeg skrevet det også Endret 24. september 2007 av Manx Lenke til kommentar
jvik Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Haha jeg må bare le av inkompetansen til CDON. Jeg sendte mail der jeg forklarte kort hva som hadde skjedd og at jeg ville at de skulle sende meg ny vare. Joda, ingen problem det. Sjekket postkassa i dag etter jobb, jo se der, pakke fra CDON. Åpner opp og der ser jeg følgende: "Friends season 4" med episodene 9-16. På faktura står det "The Wire Sesong 2". Gir opp hele sjappa og sender alt i retur. Makan til amatørmessig behandling har jeg aldri opplevd tidligere. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Da hadde jeg vært veldig imponert for å si det sånn. Ser heldigvis ut som det er greit å IKKE måtte deale med returavdelingen til cdon (eller noen andre avdelinger). Greit at jeg så og si ikke bruker de mer... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 PlayX.no sier jeg bare! Har selv hatt problemer med cdon, så jeg tenkte jeg skulle teste playx.no og nå veldig mange ordrer senere angrer jeg ikke. Har aldri hatt problemer med playx.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå