UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 sannhet? Var vel heller hans mening? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mye syting her ja. Om GT fansen er villige til å betale 250 kr for å spille en forsmak på GT5, så er det da bare flott at PD gjør dette mulig. Ventetiden på GT5 blir straks kortere om man kan spille GT5 Prologue i mellom tiden. Hvor mange ville ikke ha betalt 200+ kr for å kunne spille den første delen av Halo 3 om det var lansert ett slikt tilbud for ett halvt år siden. 9540437[/snapback] Jeg ville ikke betalt for å spille en forsmak av Halo selv om jeg syntes det er noe av den beste spillserien som noen gang har blitt laget. Men for å ikke skli helt bort fra poenget. Ved å lage en prologue har Sony finni en brilliant måte å melke forbrukerne på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Der var tråden rydda litt opp. Vennligst ikkje bit på agnet til forumtroll, rapporter innleggene og la oss ta hand om saken. Lenke til kommentar
Kronite Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Blir på en måte demoen til demoen da Sneeedige greier Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Blir på en måte demoen til demoen da Sneeedige greier 9543952[/snapback] skulle faktisk akkuratt til og skrive det samme.. er vel berre gran turismo serien som klarer noko sånt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er litt småfrekt å ta penger for noe slikt, de prøver helt klart å utnytte fansen for så mye penger som mulig, samt en og annen casual gamer kan sikkert finne på å kjøpe den bare på GT-navnet. I realiteten får sony betalt to ganger for samme innhold, og det er jo smart gjort å få til... Vel, samma for meg, jeg hater bilspill... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Ta betalt? Prologue demoen er selvfølgelig gratis, akkurat som GT HD var. Synes ikke det er frekt å ta 240kr for prologue med 5-6 baner, 40 biler, online, tv ting og mye annet. De som vil vente på fullversjonen av GT5 kan kose seg med den gratise demoen som kommer, ingen som tvinger noen til å kjøpe Prologue. Endret 21. september 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du får jo klart en del innhold for de hundrelappene, skulle bare mangle. Men hva jeg mener med småfrekt er at de får betalt to ganger for samme innhold, da alt fra Prolouge kommer også i ferdigversjonen. For eksempel hadde det ikke vært noe vanskelig å få gjort det samme med Forza 2, men det hadde trolig ikke vært like lønnsomt da GT har en større og hardere fan-kjerne som nesten betaler ukritisk så lenge navnet er riktig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ok. Trodde ett øyeblikk av du trodde at de tok betalt Gt prologue demoen. Prologue til 200-250 gir mer valuta for pengene enn 95 % av andre bilspill. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Most expensive demo yet..!! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Demoen er GRATIS mens at prologuen koster mellom 200 og 250 kr. B-) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Demoen er GRATIS mens at prologuen koster mellom 200 og 250 kr. B-) 9546355[/snapback] ja men prologuen e jo på ein måte ein demo..i følge desse folka her.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Demo på bilspill er vel ofte 1-3 biler, 1 eller 2 baner. Slik er også GT5 Prologue demoen. Altså det er en demo. Selve Prologuen er 5-6 baner, 40 biler, flere spille moduser og andre funksjoner. Langt mer enn en demo altså. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tror at spillet er bekreftet fullpris. Muligen 449,- Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tror at spillet er bekreftet fullpris. Muligen 449,- 9547021[/snapback] Hvilket spill? Denne tråden er om prologue demoen som er GRATIS. Snakker vi om Prologue? Så er den bekreftet å koste ca 210 kr. Men om man tar å legger litt til i europa /norge tillegg så høres 249 kr ganske så sannsynlig ut. 299 kr hadde også vært akseptabelt. Godt mulig du vil finne prologue til 449 kr i butikkene, men det er opp til dem å sette prisen. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg kommer til å spille GT5 Prolouge mer en de aller fleste spillene jeg har kjøpt til fullpris. Jeg har spillt GTHD mer en de aller fleste spillene jeg har kjøpt til fullpris. 250 er ingenting. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Trur mange misforstår hva denne topicen er om. Det er snakk om DEMO til Prologue. Som er GRATIS. Prologue koster ca 250 +/- (Prologue er mer enn en DEMO av GT5) GT5 koster som alle andre spill Lenke til kommentar
trydis Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 sannhet? Var vel heller hans mening? 9541780[/snapback] Ja, hans mening og det han mener er sannheten... Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Tror at spillet er bekreftet fullpris. Muligen 449,- 9547021[/snapback] Hvilket spill? Denne tråden er om prologue demoen som er GRATIS. Snakker vi om Prologue? Så er den bekreftet å koste ca 210 kr. Men om man tar å legger litt til i europa /norge tillegg så høres 249 kr ganske så sannsynlig ut. 299 kr hadde også vært akseptabelt. Godt mulig du vil finne prologue til 449 kr i butikkene, men det er opp til dem å sette prisen. 9547711[/snapback] I USA har spill veil. pris på $59. GT Prologue oversatt fra yen vil koste ca. $40, altså 2/3 av fullpris. Hvordan oversetter dere dette til 250 spenn? I tillegg har jo slike tilbud en merkelig tendens til å bli oversatt til fullpris når de kommer i norske butikkhyller. Jeg tipper fortsatt på 449,- i hyllene. Godt mulig det blir billigere på PS Store, though. Endret 22. september 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Så flott at demoen er gratis, så kan alle som ikke liker tanken på å betale for en forsmak med flere titalls timer gameplay, Spille denne for å bestemme seg for om de vil betale for prologuen eller vente på helespillet. Man har da valget og man får en forsmak uten å måtte betale, så kan GT fansen kose seg med prologuen. Og synes ikke det er rart av PD prøver å tjene penger på å lage denne forsmaken. De fortjener hver en krone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå