frostbitten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 On September 20, 2007, at the "Tokyo Game Show 2007" at Makuhari Messe, we announced a free downloadable demo and a change in the target release date for "Gran Turismo 5 Prologue". The demo for “Gran Turismo 5 Prologue” will be made available for download on October 20, 2007. The retail version (Blu-ray Disc®/download) will hit stores on December 13, 2007. Coinciding with the start of the 40th Tokyo Motor Show 2007, we will be unveiling new car models as well in the free downloadable demo. Be sure not to miss both these exciting, simultaneous events! We have also released new videos and screenshots on the “Gran Turismo 5 Prologue” website in conjunction with this announcement. Be sure not to miss them! Vet hvor jeg blir å finne rundt juletider: Foran storskjermen med racingstol og Logitech G25. Linky. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Oktober allerede? Dæven, må skynde meg å kjøpe in PS3en og G25 Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gleder meg stort til dette spillet. Ser ikke ut til at prisene blir så ille eller, riktig nok Japanske priser jeg har funnet men de kan ikke ta så mye mer i Europa. Blu-Ray: 4,980 yen = 248,98kr PSN: 4,500 yen = 224,98kr Kilde Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Venter heller på det ferdige produktet så sant ikke demoen er gratis å laste ned. Syntes det er noe tull å betale for ett halvferdig produkt. Lenke til kommentar
Zent Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Venter heller på det ferdige produktet så sant ikke demoen er gratis å laste ned. Syntes det er noe tull å betale for ett halvferdig produkt. 9540032[/snapback] Absolutt. Synes det er frekt rett og slett. Alle andre demoer i dag er jo gratis. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 GT5 Prologue er mer enn en demo... GT:HD som ligger på PSN i dag kan vel betraktes som en demo, siden det er kun 10 biler og en bane. Prologue vil ha 4 (5?) baner, rundt 40-50 biler, online spilling osv, altså mye mer enn demoer normalt pleier å ha. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Venter heller på det ferdige produktet så sant ikke demoen er gratis å laste ned. Syntes det er noe tull å betale for ett halvferdig produkt. 9540032[/snapback] Demoen av GT Prologue som kommer i oktober er selvfølgelig gratis, men spillet som kommer i desember koster penger. Gleder meg til et skikkelig bilspill så kommer til og betale for Prologue med glede så jeg har noe og kose meg med til GT 5 dukker opp. Lenke til kommentar
Zent Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 GT5 Prologue er mer enn en demo... GT:HD som ligger på PSN i dag kan vel betraktes som en demo, siden det er kun 10 biler og en bane. Prologue vil ha 4 (5?) baner, rundt 40-50 biler, online spilling osv, altså mye mer enn demoer normalt pleier å ha. 9540106[/snapback] Hjelper ikke. Da kan jo alle slippe en "prologue" da når spillet de lager er halvferdig og selge det for 300kr eller hva det vil koste. Demoen av GT Prologue som kommer i oktober er selvfølgelig gratis, men spillet som kommer i desember koster penger. Gleder meg til et skikkelig bilspill så kommer til og betale for Prologue med glede så jeg har noe og kose meg med til GT 5 dukker opp. Enten så har du misforstått eller så gjør jeg det. GT prologue er ikke et ferdig spill, det er en "forsmak" på GT5. Kommer ikke noen demo av GT prologue, det blir isåfall en demo av en demo. Var ihvertfall slik med GT4. Kom en prologue der også som de tok blodpris for en stund før GT4 var ferdig. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nå begynner det å bli mye. GT Prologue Demo GT Prologue GT5 Tror det er mange som blander de 2 første Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Uansett hva folk mener så skal absolutt alle versjonene av GT5 ned på min playstation. Har alltid elsket GT spillene og jeg tror ikke jeg kommer til å bli skuffet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mye syting her ja. Om GT fansen er villige til å betale 250 kr for å spille en forsmak på GT5, så er det da bare flott at PD gjør dette mulig. Ventetiden på GT5 blir straks kortere om man kan spille GT5 Prologue i mellom tiden. Hvor mange ville ikke ha betalt 200+ kr for å kunne spille den første delen av Halo 3 om det var lansert ett slikt tilbud for ett halvt år siden. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kommer til å kjøpe GT Prologue uansett hva det koster Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Frivillig å kjøpe det ikke sant? Og i Gran Turismo sitt tilfelle, JA! Gran Turismo 5 Prologue blir mer bilspill en mange andre bilspill, selv med sine begrensinger. 5 baner, 40 biler, online, tv-funksjonen... høres ut som om det er verdt 240-250 kr. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det bør jo være en bonus for dem som har kjøpt Prologue når det fulle GT5 kommer ut. F.eks. at de eneste som får kjøre Koenigsegg i GT5 er dem som har vunnet alle løpene i Prologue... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det bør jo være en bonus for dem som har kjøpt Prologue når det fulle GT5 kommer ut. F.eks. at de eneste som får kjøre Koenigsegg i GT5 er dem som har vunnet alle løpene i Prologue... 9540755[/snapback] All bruker data kan overføres fra prologue til fullversjonen. Så biler, rundetider, penger og slikt kan overføres når man får fullversjonen. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Greit nok at rundetider osv. overføres, men jeg tenkte på at Prologue-eierne får spesielt innhold som ikke de som kjøper bare GT5 får. Noe nyttig, som spesielle biler, eller tilgang til prototype fjæring/turbo/whatever... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 All bruker data kan overføres fra prologue til fullversjonen.Så biler, rundetider, penger og slikt kan overføres når man får fullversjonen. 9540773[/snapback] Nå har jeg ikke lest om GT5 Prologue, men tidligere Prologue fikk man ikke overført alle pengene. Tror det var 100.000 eller noe slikt. Men 100.000 hjelper mye i den spede begynnelse når man normalt hopper fra Nissan Micra til Toyota Yaris. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 var 100000 fra gt4 prologue ja:o Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ta heller Forza vs GT i en tråd om bilspill eller noe sånt. Her diskuteres det faktum at Prologue demoen kommer 20. oktober. Forøvrig er Forza fryktelig dyrt om man ikke har XBOX360 fra før. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Når det kommer til forza vs GT, så er Forza gøy, men det kommer ikke i nærheten av GT når det gjelder virkelighetsnærhet. Der er virkelig GT i en helt egen klasse. 9541654[/snapback] Det er vel en sannhet med modifikasjoner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå