leoss Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei Jeg har nettopp solgt mitt analoge Canon Eos 500 med to linser for å finansiere ett nytt digitalkamera. Er det noen som kan anbefale noe? Jeg er ikke interessert i opptak av video, dvs, jeg er ikke interessert i et kamera der dette drar opp prisen, har DV-kamera fra før. Jeg har tenkt å bruke maks 3000 kroner på kamera, og det vil bli brukt mest på fisketurer og selvfølgelig til å ta bilde av min fremtidige datter (bare åtte uker igjen nå ;-). Viktige egenskaper for meg er brukervennlighet, oppløsning, batterikapasitet, pris på ekstra minnekort og utseende. Dersom det er vanntett er dette selvfølgelig topp. Håper på gode svar. :wink: Kjøpte Logitech kamera i sommer (Pocket Digital). Det er utrolig stilig synes jeg, bare så synd det ikke er LCD-display, blitz og høyere oppløsning enn 0,3 MP på kamera. Dårlig kjøp. Lenke til kommentar
obos Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hva med G3 eller V3? :-) Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 G3 og V3 koster da mer enn 3k. Nikon Coolpix 2500 er et ganske godt kjøp for tiden. http://url.raw.no/?155 MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå