WheelMan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tips til en mod som får ned tempen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Link 9543195[/snapback] Forsvinner garantien hvis jeg gjør det her? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis du bruker en skrutrekker som passer og ødelegger ikke skruene, så har de ingen verdens sjans til å se at du har gjort det... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så nå at mod'n var for GTS kort, jeg har GTX , skal være en sånn blandt "userreviews" her på forumet, men da må jeg ødelegge klistremerket på kortet, som resulterer i at de kan se at det er modda på Lenke til kommentar
Intern Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er da lov å endre kjøler på kortet, så tviler på at garantien forsvinner. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Du er jo nærmest paranoid! Det er ikke farlig! Dropp det... EDIT: Er det så farlig for deg, å ligge under de fleste andre i temp. kan du sette på noen ekstra vifter rundt kortet. Går kortet over 120 grader, skrur du av maskinen... 9542321[/snapback] Har god grunn til å være paranoid, PC-en stopper når jeg stiger over 75C i Bioshock, får blåskjerm med nvidia dll feil. Cpuen er på ca 40C. Endret 22. september 2007 av Duqe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er da lov å endre kjøler på kortet, så tviler på at garantien forsvinner. 9545156[/snapback] Ja, det er lov, men det er vel ikke lov og modifisere/ødelegge stock kjøler? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Å ta av et klistremerke ødelegger vel ikke kjøleren, vel... Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Å ta av et klistremerke ødelegger vel ikke kjøleren, vel... 9550979[/snapback] så lenge det ikke er noen fysisk skade på kortet så skal det vel gå greit å reklamere så lenge levandøren ikke finner ut av det? Endret 22. september 2007 av Duqe Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Korrekt. Og er kortet dødt pga overklokking, så er det dødt. Ingen måte å finne ut det på heller. Er jo bare å si: ":O Kortet bare døde! Aner ikke hvorfor!" Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Korrekt. Og er kortet dødt pga overklokking, så er det dødt. Ingen måte å finne ut det på heller. Er jo bare å si: ":O Kortet bare døde! Aner ikke hvorfor!" 9551478[/snapback] BTW hender det ofte at skjermkortet kortslutter etter overklokking? Som regel så fryser vel hele PC-en og du må restarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå