Montag Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Etter en del middelmådige filmer, ser det endelig ut for at Coenbrødrenes har funnet igjen godformen. No Country for Old Men, basert på en roman av Cormac "The Road" McCarthy, ser grom ut. Har høye forhåpninger til Javier Bardem her - håper han får mye å gjøre i Hollywood etter dette! Hva synes folket? For øyeblikket har filmen 9.1 på IMDB. Nå har den tross alt i underkant av 500 stemmer, men tror dere at den kommer til å plassere seg på topp 250 etter hvert, eller? Trailer finner dere her. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg gleder meg i hvertfall enormt! Brødrene skal ikke fått store begrensningene av studioet her, og har hatt frie hender i manusutvikling, skyting og klipping. Etter hvordan traileren er vinklet kan det være filmen får en viss kommersiell suksess også? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gleder meg som en unge. Coen-brødrene på sitt beste er noe av det beste jeg vet, og selv om de ikke akkurat har vært på toppnivå de siste årene (Intolerable Cruelty er en av de ytterst få filmene jeg har skrudd av halvveis) så ser det ut til at de har funnet formen igjen med denne filmen. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så traileren.. Ser meget bra ut. Skal sees... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Føler ekkoet her, og gleder meg selvsagt stort. Gutta har definitivt kopt i en slump etter Lebowski-herligheten, men med filmer som dén, samt Fargo, Blood Simple. og Barton Fink, er det vanskelig å ikke stille forhåpninger. De kan grim krim. Boka skal leses, for det blir vel evigheter til vi får se filmen i Gnore. : ( Endret 24. september 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Boken her herlig. Cormac leverer som vanlig! Om de fucker den opp, kommer jeg strekt til å vurdere å vri om nakken på de Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Noen her som har fått sett denne? Isåfall, forsvarer filmen sin høye plassering på IMDB Top 250? (Mine forventninger ble ikke akkurat mindre etter at jeg fant ut den for øyeblikket ligger på en sterk 85. plass. ) Endret 18. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) No Country for Old Men har følgende "score" på Rottentomatoes.com: 96% på Critics tomatometer, 89% på Cream of the Crop. Rating: 8,5(totalt) og 8,2 på Cream of the crop, i tillegg til #89 på imdbs top 250 Jeg tror dette er den heteste kandidaten til årets film, særlig nå som 3:10 to Yuma ikke innfridde. (helt i hvertfall) Endret 18. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Gleder meg, men ser på IMDB at den ikke har release her til lands før Februar '08 Kjipt å bo i Norge, når enkelte titler kommer så forferdelig mye treigere hit. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) den ikke har release her til lands før Februar '08 Helvete heller. Distribusjon går som vanlig treigt her til lands. Endret 19. november 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 50.plass på IMDB Top 250 for øyeblikket. Tragisk at den ikke har fått norsk distribusjon ennå. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har akkurat sett den(pa kino i Hollywood faktisk) Er fortsatt ikke helt sikker pa hva jeg mener om filmen na etter jeg har sett den, men kan ha noe med at jeg var pa do akkurat nar det skjedde noe viktig... Men mens man er i salen er dette vanvittig bra! Episk er rette ordet! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Aiaiai, du er en av de som går på do på kino, ja? Menmen, kunne du tenke deg å skrive en anmeldelse? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 lettelse. etter Ladykillers trodde jeg de hadde gått tom. en god ts, nå.. (hysj) imdb top 250 er bare tull, men #46 lover jo godt! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Venter i spenning på denne. Den siste bra filmen de lagde var The Man Who Wasn't There. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Aiaiai, du er en av de som går på do på kino, ja?Menmen, kunne du tenke deg å skrive en anmeldelse? here it goes: Filmen folger flere historier lost knyttet sammen. Du har den episk psykopatiske morderen som spiller tidenes pysykopat. Du har de "ungdommen var bedre for" samtalene fra politietterforskeren som ikke er sa vanvittig lysten pa a fakke skurken. og den desperate flukten til den uheldige stakkaren som var pa feil tid til feil sted. Det som er sart med filmen er at det ikke er noe musikk i den. Men det fungerer utmerket siden man horer alle sma detaljer, noe som gjor noen scener vanvittig brae. Oppsummert til en vanvittig spennende film. Gode rolleprestasjoner! 8/10 Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Filmen er elendig. Eller for å være mer presis, den er helt suveren helt til de siste 20 minutten, så kommer en slutt(hvis man i det heletatt kan kalle det en slutt) som er så dårlig at det kastes skygger helt tilbake til åpningssecenen. Virker nesten som om dem gikk lei og ikke gadd gjøre ferdig filmen. Å se denne filmen er som å bli lurt til å tro at man har vunnet i lotto. Ten thumbs down. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Filmen er helt fantastisk, de eneste som ikke liker den er vel de som ikke skjønner slutten og ikke fatter at det går an å lage film der good guy ikke vinner... Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Filmen er helt fantastisk, de eneste som ikke liker den er vel de som ikke skjønner slutten og ikke fatter at det går an å lage film der good guy ikke vinner... Og hva var poenget med slutten? Shit happens for no good reason? At livet ikke er rettferdig og ikke alltid gir mening? Stating the obvious kalles det og er da for faen ikke hva jeg vil ha når jeg skal se film. Slikt er det nok av ellers. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Likte filmen. Utradisjonell slutt, men er enig at det hele virket noe uforløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå