PJR Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Denne feilmeldingen dukket plutselig opp her hos meg i kveld. Uten at jeg hadde foretatt meg noe som helst med maskinen. Har heller aldri sett denne meldingen tidligere. Noen andre som har hatt, eller får denne meldingen og vet hva den betyr ? Har naturligvis sendt en feilrapport til Microsoft om dette. Endret 20. september 2007 av PJR Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ikke noe stort å bry seg om, er bare et program du har i bakgrunnen som har kræsjet. Siden du ikke har merket noe, så er det ikke så nøye. Lenke til kommentar
PJR Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ikke noe stort å bry seg om, er bare et program du har i bakgrunnen som har kræsjet. Siden du ikke har merket noe, så er det ikke så nøye. 9539490[/snapback] Nei da.. ikke det STORE problemet, men irriterende å få slike meldinger syns jeg da Du har vel ingen anelse om hvilket program det kan være som har kræsjet ? Det er vel for mye forlangt Lenke til kommentar
PJR Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ikke noe stort å bry seg om, er bare et program du har i bakgrunnen som har kræsjet. Siden du ikke har merket noe, så er det ikke så nøye. 9539490[/snapback] Har Googlet litt her, og det ser ut som at det har noe med Nero 7 Ultra Edition programmet og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå