Reached Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Leste nettopp på www.Inflames.com at de nå er i studio med innspillingen av deres nye album. Noen som vet om et sted man kan finne mer informasjon om dette, og hvordan tror dere stilen i dette albumet vil bli? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Meget spennende. Dette blir en nyhetssak for Musikksmaken.com. Stay tuned Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 http://www.musikksmaken.com/forside.asp Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bah, har hørt på en av de nye låtene og det ble som jeg hadde forventet. Værre enn Come Clarity. Det er sykt hvor mye bandet har tapt seg etter STYE. Dette blir garantert bandets værste plate. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg synes absolutt ikke at Come Clarity var en dårlig plate. Den var ikke som forventet, og det var en annen stil, men ingen dårlig plate. Come Clarity viser et modent band, men fans faller ofte av når et band endrer stilretning. Det er fullt forståelig... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bah, har hørt på en av de nye låtene og det ble som jeg hadde forventet. Værre enn Come Clarity. Det er sykt hvor mye bandet har tapt seg etter STYE. Dette blir garantert bandets værste plate. 9540396[/snapback] Helt enig. Føler ikke det er samme bandet som har laget Whoracle og Come Clarity. :l Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 In Flames har kanskje ikke tapt seg i like stor grad som Metallica for noen, men i mine øyne så er GDM heltene mine døde for lengst når det kommer til nye album. Lenge leve The Jester Race! og de andre kramgoda låtarna. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fortsetter bandet på samme måte som Come Clarity kan dette blir utrolig bra! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Adder siden til bookmarks jeg Men hørte den nye sangen og synes den er bra men er i enig i at de har tapt seg i kvalitet og går for en anne type stil. Likte bedre Reroute to remain, Soundtrack to your escape, Clayman og Colony. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Den nye sangen trengte ikke en gang tjue sekunder på å ta fra meg håpet om et brukbart album. EDIT: Refrenget er jo helt forferdelig. Endret 21. september 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Den nye låta var grei den men refrenget var bare ekkelt. Liker Come Clarity godt selv og syntes clean-vocalen på refrengene der var mye bedre ihvertfall.. Nå fikk jeg et mer alternativ-rock lignende inntrykk av det nye albumet dessverre.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Den nye låten var ikke akkurat så veldig bra, men blir sikkert bedre når den blir ferdig laget. Jeg forsto det slik at den ikke er helt ferdig. Hadde håpt på et album som er som clayman eller reroute to remain. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Likte godt Come Clarity jeg, men de gamle albumene var bedre. Likte ikke helt den nye sangen, men tror ikke det er sangen som blir albumets "hit" heller. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er Abnegation som er den nye sangen? Ingen killer-låt akkurat, men helt grei i mine ører. Come Clarity har to gode sanger på skiva så jeg håper virkelig at jeg må bruke minst to hender for å telle gode låter på den nye skiva som kommer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som kan linke til denne nye låta? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tror ikke den nye plata blir like god som i In Flames' glansperiode, albumene STYE og RtR. De tapte seg litt etter det, men Come Clarity var på ingen måter et dårlig album. Har hørt Abnegation og synes det høres lovende ut. Gleder meg til det kommer og kommer til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bare lurer på hva striden mellom ''gamle'' og ''nye'' In Flames egentlig går ut på. Nekter en del av fansen In Flames til å utvikle seg til et mer mainstream sounds? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hørtes....tjah... Savner Whoracle-sound.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå