Gå til innhold

Assassins Creed, årets skuffelse?

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er pr idag 22 oktober - under ein månad til "releasedagen". Spelet burde ha gått gull til no - isåfall etter normen.

Så me får sjå. Eg ventar berre på ei utsettjing, på anten begge plattformane, eller såfall ein av dei.

gaz west...kva var det me vart enige om...;)

think positive thoughst..:D

Lenke til kommentar

her er vertfall eit nytt intervju...

litt intressane fakta som kommer fra..;)

intervju med patrice desilets av IGN

IGN AU: The PS3 version used to be the 'lead' format, but mainly the 360 build has been shown publicly. Why is this?

Patrice Desilets: Because it's easier…

IGN AU: Can you explain?

Patrice Desilets: It's easier to show it on 360 in general. But even with that, I don't want to go down that avenue. [laughs] I've said some stuff and I've gotten yelled at! Now, I don't want to talk about the technical [side]; I don't want to be part of the war! Personally, I don't design around a machine and it's something that takes place elsewhere. It's business and technology and I'm the guy in the middle of that.

litt krangel innad i teamet...;)

DVD x360 ISSUE FIXED!!

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Fra intervjuet i linken over.

Patrice Desilets: Oh yeah, totally. There was a tester when I left that did it in 8.5 hours just doing what he really, really needed. He more than rushed through it - he did a map and he figured out how to make it as efficient as possible, time-wise. If he entered Damascus for example, he would run from the entrance to the Bureau. So he knows there will be a mission afterwards at point B and point C and he'll have to get back to the Bureau and he'll have to take this route back, just to make sure he doesn't lose any time - and it still took him 8 hours and a half!

Virker som om at spillet blir ganske så stort. Sikkert 15-20 timer om man tar seg tid til å utforske litt.

Lenke til kommentar
Fra intervjuet i linken over.

Patrice Desilets: Oh yeah, totally. There was a tester when I left that did it in 8.5 hours just doing what he really, really needed. He more than rushed through it - he did a map and he figured out how to make it as efficient as possible, time-wise. If he entered Damascus for example, he would run from the entrance to the Bureau. So he knows there will be a mission afterwards at point B and point C and he'll have to get back to the Bureau and he'll have to take this route back, just to make sure he doesn't lose any time - and it still took him 8 hours and a half!

Virker som om at spillet blir ganske så stort. Sikkert 15-20 timer om man tar seg tid til å utforske litt.

jade raymond har sagt 40-50 timer..;)

Lenke til kommentar

stemmer nok det urge..:)

gears of war er ferdig utviklet.. er sendt til kopiering og kjem 9.nov..,

sidan assassins kjem 15 nov så har dei forsatt noen dager igjen før det blir urealistisk og sei att spillet kjem 15.nov..

eg tipper me får ein melding på fredag om att det har gått gull...*krysse fingra*

Lenke til kommentar

Om det skulle bli utsatt er ikke det verdens største krise synes jeg. Blir ikke så lenge i så fall, og jeg vil heller at utviklerne skal bruke noen uker på å få til et ordentlig ferdig spill, enn å gjøre ferdig de siste detaljene i hui og hast. Har uansett CoD4 og kose meg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...