Gå til innhold

Assassins Creed, årets skuffelse?

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og her er to fine videoer http://www.gamersyde.com/news_5309_en.html

(Høye forventninger = ikke så imponerende spill når du får prøvd det :p)

Har selv fått demonstrert spillet ved to forskjellige anledninger å må si det imponerer stort!

Det har kommet mange flotte demoer men når du faktisk står ved siden av en som spiller å ser samme grafikken som demoene, da blir man imponert!

Lenke til kommentar
La netopp inn en forhondsbestilling på Absoluttspill nå. Special Edtition till 499 er ikkje så gale :)

Men trodde det kom 9 November :S men det kommer altså 16?

vel absoluttspill har vel berre satt ein potensiell dato..

ubisoft har ikkje fastslått eksakte dato enda...men 9 november er vel den dei fleste reknar med...eg kan ta feil her no men eg har ingen kilder som seier fast att 9.nov er datoen..

bestilte coll.edt på absoluttspill sjølv..;)

Lenke til kommentar
La netopp inn en forhondsbestilling på Absoluttspill nå. Special Edtition till 499 er ikkje så gale :)

Slett ikke galt nei, har også lagt inn en bestilling på denne. Nå fant jeg ingen vanlig utgave, og synes å ha lest at de som forhåndsbestiller får denne Collector's edition utgaven. Gjør ingenting det da :thumbup:

Lenke til kommentar

Det jeg har stusset litt på er om soldatene husker deg fra tidligere episoder.

Eks hvis du dreper en "boss" for å kalle dem det,vil soldatene som deltok i jakten på deg huske deg til senere episoder? Litt rart om man blir jaktet halve byen rundt,og etter at man har ristet av seg forfølgerne så er det bare å vandre fritt rundt i samme by. Klart dette ville sette store begrensninger for gameplayet,men Altair er jo ikke akkurat en upåfallende kar der han går med en haug av våpen på seg heller..

Lenke til kommentar
Det jeg har stusset litt på er om soldatene husker deg fra tidligere episoder.

Eks hvis du dreper en "boss" for å kalle dem det,vil soldatene som deltok i jakten på deg huske deg til senere episoder? Litt rart om man blir jaktet halve byen rundt,og etter at man har ristet av seg forfølgerne så er det bare å vandre fritt rundt i samme by. Klart dette ville sette store begrensninger for gameplayet,men Altair er jo ikke akkurat en upåfallende kar der han går med en haug av våpen på seg heller..

Alle gikk å drasset på en haug med våpen på den tiden.. hehe Hadde vært mer påfallende om han ikke hadde våpen!

Lenke til kommentar
Litt rart om man blir jaktet halve byen rundt,og etter at man har ristet av seg forfølgerne så er det bare å vandre fritt rundt i samme by. Klart dette ville sette store begrensninger for gameplayet,men Altair er jo ikke akkurat en upåfallende kar der han går med en haug av våpen på seg heller..

Historisk sett så var Hashashinene forkledningens mestere, så det er faktisk ikke usannsynlig i det hele tatt at han ville klare å lure de samme menneskene på nytt i en ny forkledning.

Jeg gjetter forresten på at den drakten til Altair vi har sett på bilder så langt ikke er den eneste drakten vi får se ham i. Det ser ut som en drakt som passer bra til å gjemme seg blant kristne korsfarere i Acre, men kanskje ikke like bra til å løpe rundt blant Muslimer i Damaskus uten å bli lagt merke til.

Men... det er jo ikke sikkert utviklerne har tenkt på akkurat dette med behovet for at hovedpersonen alltid har en troverdig forkledning da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...