Gå til innhold

Assassins Creed, årets skuffelse?

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
håper ikke det altså.. vil ikke bli tvunget til å ha det på xboxen istedenfor:p satser på ps3.

9600612[/snapback]

eg skal uten tvil ha det på xboxen..:)

nice kontroll...online achivements..og mest sansynlig den beste utgava rent prestasjons messig..

men time will tell...come november..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Assasins Creed er ferdigt...alle oppdrag og core gameplay er i boks..det er tuning og testing som står att..

eg tviler sterkt på att AC blir utsatt..

9600506[/snapback]

Kilde?

9600628[/snapback]

skal sjå om eg finn det du...

men dei sa det i ein video også..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Assassin's Creed is basically finished. After a four-year development cycle that began right after Prince of Persia: The Sands of Time shipped to retail, the Assassin's team at Ubisoft's renowned Montreal studio is now putting the last touches on the first submission build of the game before it goes into rigorous testing. Sure, bugs will come back from Sony and Microsoft's approval teams, and the developers will have a precious handful of weeks to fix those bugs, optimize the frame rate, and apply that last, vital coat of polish. But the game's feature set, level design, and mission structure are now set in stone. We were pleasantly surprised at the breadth and diversity of the gameplay when we had a chance to sit down with that nearly finished build for an extended tour of Acre, one of Assassin's three primary cities, with a little guidance from creative director Patrice Désilets.

KILDE

Lenke til kommentar
Da er det ikke sikkert de endrer kampsystemet hvis spillet er ferdig :O

9600786[/snapback]

kampsystemet er jo fiksa på...du må sjå det siste IGN intervjuet som er posta i denne tråden..der sier lead programmeren det sjølv..det er tuna for og kalla det det..du ser att dei oppfører seg meir naturlig...eg synes kampsystemet ser ganske bra ut..

Lenke til kommentar

Jeg syns det ser absolutt brukbart ut i den siste videoen, det jeg var mer skeptisk til var måten AI-en håndterte kamp, er dog det jeg tror de fleste her mener. Det de virker som de har gjort, er rett og slett å gjøre AI-en mer aggressiv, slik at de angriper oftere, uten å "vente på tur" slik de gjorde i tidligere videoer. Krysser alt jeg har av fingrer og tær for slipp i november :)

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Her er en liten forhåndstitt fra Rune hos VG.

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=174166

Ser ut som de kan ha fikset opp noen ting.

Veldig interessant preview syns jeg, og frykten for at dette blir "årets skuffelse" har sunket betraktelig! Syns det virker mer lovende nå, og Rune Fjeld HAR peiling på spill! Gleder meg, noe som jeg ikke har gjort i det siste med tanke på AC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...