_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 ja det virka som kamp systemet er justert litt..han sa jo att dei hadde jobba med det den siste tiden..og sist men ikkje minst...november release for x360 AND PS3.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nå gleder eg meg bare enda mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Venter bare på en utsettelse. Tror Assassin Creed trenger å bli ferdig for å selge bra. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Venter bare på en utsettelse. Tror Assassin Creed trenger å bli ferdig for å selge bra. 9600014[/snapback] Assasins Creed er ferdigt...alle oppdrag og core gameplay er i boks..det er tuning og testing som står att.. eg tviler sterkt på att AC blir utsatt.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvor stor sjangs er det for at PS3 versjonen blir utsatt? 80% tørr jeg å vedde. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvor stor sjangs er det for at PS3 versjonen blir utsatt? 80% tørr jeg å vedde. 9600514[/snapback] håpe på det beste...men det lurer noko i kulissene trur eg.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 håper ikke det altså.. vil ikke bli tvunget til å ha det på xboxen istedenfor:p satser på ps3. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) håper ikke det altså.. vil ikke bli tvunget til å ha det på xboxen istedenfor:p satser på ps3. 9600612[/snapback] eg skal uten tvil ha det på xboxen.. nice kontroll...online achivements..og mest sansynlig den beste utgava rent prestasjons messig.. men time will tell...come november.. Endret 29. september 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Assasins Creed er ferdigt...alle oppdrag og core gameplay er i boks..det er tuning og testing som står att.. eg tviler sterkt på att AC blir utsatt.. 9600506[/snapback] Kilde? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Assasins Creed er ferdigt...alle oppdrag og core gameplay er i boks..det er tuning og testing som står att.. eg tviler sterkt på att AC blir utsatt.. 9600506[/snapback] Kilde? 9600628[/snapback] skal sjå om eg finn det du... men dei sa det i ein video også.. Endret 29. september 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Assassin's Creed is basically finished. After a four-year development cycle that began right after Prince of Persia: The Sands of Time shipped to retail, the Assassin's team at Ubisoft's renowned Montreal studio is now putting the last touches on the first submission build of the game before it goes into rigorous testing. Sure, bugs will come back from Sony and Microsoft's approval teams, and the developers will have a precious handful of weeks to fix those bugs, optimize the frame rate, and apply that last, vital coat of polish. But the game's feature set, level design, and mission structure are now set in stone. We were pleasantly surprised at the breadth and diversity of the gameplay when we had a chance to sit down with that nearly finished build for an extended tour of Acre, one of Assassin's three primary cities, with a little guidance from creative director Patrice Désilets. KILDE Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da er det ikke sikkert de endrer kampsystemet hvis spillet er ferdig :O Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da er det ikke sikkert de endrer kampsystemet hvis spillet er ferdig :O 9600786[/snapback] kampsystemet er jo fiksa på...du må sjå det siste IGN intervjuet som er posta i denne tråden..der sier lead programmeren det sjølv..det er tuna for og kalla det det..du ser att dei oppfører seg meir naturlig...eg synes kampsystemet ser ganske bra ut.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nå syns jeg all fighting i spillet ser herlig ut! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg er fremdeles skeptisk til kampsystemet, selv om dette er et spill som legger opp til at man skal unngå konfrontasjoner. Traversering av byer, og free-running delen av spillet virker utrolig morsom, dog. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Jeg syns det ser absolutt brukbart ut i den siste videoen, det jeg var mer skeptisk til var måten AI-en håndterte kamp, er dog det jeg tror de fleste her mener. Det de virker som de har gjort, er rett og slett å gjøre AI-en mer aggressiv, slik at de angriper oftere, uten å "vente på tur" slik de gjorde i tidligere videoer. Krysser alt jeg har av fingrer og tær for slipp i november Endret 30. september 2007 av Stikko Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her er en liten forhåndstitt fra Rune hos VG. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=174166 Ser ut som de kan ha fikset opp noen ting. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her er en liten forhåndstitt fra Rune hos VG. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=174166 Ser ut som de kan ha fikset opp noen ting. Veldig interessant preview syns jeg, og frykten for at dette blir "årets skuffelse" har sunket betraktelig! Syns det virker mer lovende nå, og Rune Fjeld HAR peiling på spill! Gleder meg, noe som jeg ikke har gjort i det siste med tanke på AC! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det ser jo så utrolig lekkert ut nå. Tror ikke dette spille kommer til å skuffe meg noe særlig. Kampsystemet ser veldig bra ut også Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hadde egentlig ingen planer om å skaffe meg dette spillet, men etter å ha sett disse snuttene har pipen fått en annen lyd Ser jo bare så lekkert ut, så denne må jeg nok ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå