Bear^ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Gleder meg uansett like mye til Assassins creed som jeg gleder meg til Mass Effect. Grafisk bryr jeg meg ikke mye, det er ikke det jeg ser mest på. Men selve elementene i spillet virker meget interesagt og morsomt. Om spillet blir bra eller ikke skal jeg utale meg om når jeg har prøvd det. Før det bryr det meg mitt i rompa hva andre sier og spekulerer i, spillet skal jeg ha uansett. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Tja gode animasjoner, herlig fysikk og mulighet til å klatre hvor du vil ? Herregud Assassins Creed er jo det spillet ALLE venter på. Tviler jeg er den eneste som mener det er AMAZING.Sant nok, er nok mange som meiner at AC blir ein av årets store titlar.Edit: Greit AI var ræva men alle kan jo se at det ikke er ferdig kode ? Tviler på at Jayde lar spillet slippe med såpass idiotisk AI. Faktisk en av de første spilldesignerne som faktisk har peiling. Korleis kan du seie at alle kan sjå at koden ikkje er ferdig. Lurar på kva som kvalifiserar deg til å seie noko slik? Veit ikkje kven Jayde er, men om du meiner Jade Raymond, som er produsent, og ikkje designar. I såfall på AC. Uansett, korleis kan du lire av deg at Frøken Raymond er ein av dei første 'som har peiling' ? Kva med... tja... Ray Muzyka, Greg Zeschuk, David Jaffe, Charles Cecil, Will Wright? Berre for å ta nokon ut av lause lufta. Held ikkje mykje vatn desse postane dine Avean. Men det er strengt tatt ingen nyheit. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Nyaste AC traileren: http://www.gametrailers.com/player/25538.html Vannvittig bra trailer. Men det er slike trailerar som gjer at spelet får mykje å leve opp til. Me får sjå. Endret 25. september 2007 av dark by design Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det emeste jeg tror med Assassin Creed, blir at hvis de faktisk ikke får fikset det vi har sett av combat-mode hitt. Tror jeg spillet fort kan bli litt kjedelig. På lik linje med Crackdown, kult å hoppe og kaste ting metersvis. Men blir fort for repetivt. Hvis AC kan skilte med et spennende combat-mode og tingene henger sammen bra, tror jeg vi har en tilleggsvinner til BioShock, Halo 3 og Mass Effect. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) dette spillet har et sinnsykt potensiale. de må jobbe mye med det for at det skal bli så bra som vi håper på. håper de utsetter det og gjør det skikkelig gjennomført! Endret 26. september 2007 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vel, alt av previews og hands-on etc. fra Gamespot, IGN og andre store spillsider har jo sagt at spillet faktisk er utrolig bra og innfrir forventninger. Jeg har også tro på kampsystemet, og du har visstnok en egen parry mode som brukes mest i kampene hvor du bruker counter-attacks og drar de fete special movsa som å knekke knær osv. som vi har sett i filmene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Siste video frå Assassins Creed: Jade Raymond snakkar om kjente og kjære features, samstundes som hu røper nokre nye: http://www.gametrailers.com/player/25690.html Ser betre ut enn videoen som blei nemnt i første post. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Som jeg har forstått det så vil AI'en på X360 være bedre enn på PS3, men grafikkmessig vil de være like. Håper ikke kampsystemet er slik som i den første videoen her, håper det blir fikset ellers vil dette bli et skuffende spill. Krysse fingrene for at det innfrir forventningene mine Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Som jeg har forstått det så vil AI'en på X360 være bedre enn på PS3, men grafikkmessig vil de være like. Håper ikke kampsystemet er slik som i den første videoen her, håper det blir fikset ellers vil dette bli et skuffende spill. Krysse fingrene for at det innfrir forventningene mine 9593921[/snapback] nei Ai blir lik...ikkje start noko..! Men det som er bekymringsverdig er att vi til no 1 måned får lansering ikkje har fått sett noe gameplay frå ps3 versjonen...vi har hørt ingenting..alle stage demoer og gameplay videoer er kjørt på x360 platformen...det kan bety lite, men det kan og bety att UBI slit med ps3 versjonen.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Eg tipper vi vil se ein utsettelse for spillet på PS3 når vi nærmer oss lansering, kanskje tom. ein utsttelse på begge platformer ? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ikke meningen å starte noe. Jeg håper for all del at spille blir perfekt på alle måter uansett konsoll Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ikke meningen å starte noe. Jeg håper for all del at spille blir perfekt på alle måter uansett konsoll 9594019[/snapback] Ai vart vel diskutert ei stund tilbake..kan jo hende ps3 sin Ai ikkje blir så vass, men det som er så rart er att ingen faktisk veit noko om ps3 versjonen.. men eg tviler faktisk på noko utsettelse av x360 versjonen sia me har sett såpass masse videoer og uttalelser fra ubisoft..dei virke ganske sikre på att spillet er i hyllene nov.15 eg håper virkelig ikkje ps3 versjonen blir utsatt siden det vil skade salget brutalt.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Godt mogleg at du har rett krosjef. Sjølv om eg tvilar. Eg trur me at årsaka til at me berre har sett video frå 360 utgåva, er fordi at Ubisoft har valt å nytta 360 som hovud-utviklingsplattforma. Det trur såfall eg. Eg veit ikkje korleis ei portering foregår, og veit heller ikkje kor long tid det tar. Men eg veit at det er ikkje gjort over natta. Så anten så er 360 utgåva rett og slett ferdig, og dei held på å porte til PS3, elles har dei 2 team som jobbar med kvar sin plattform. Nokon som veit noko om akkurat det? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 denne artikkelen er vel den eineste kor ubisoft seier noko om ps3 versjonen..den er gammel og er sikkert nevnt før på dette forumet.. Our goal is to ship the two versions of [Assassin’s Creed] to be within 5% or less of difference between each other. That doesn’t mean the PS3 is 5% “better” or “worse”, it’s really just an approximation and a statement that while the two versions are very similar, there will be (as there always is) small, hopefully inperceptible, differences between the two versions within a very small threshold. Later adding: Both machines are very complex and have very distinct strengths and weaknesses, so it’s almost impossible to quantify these sorts of comparisons - we just want to make the game as good as it can be on both platforms, and owners of both consoles will get the same experience from playing [Assassin’s Creed]. KILDE Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tror det spillet her kommer til å kicke ASS! Gleder meg utrolig til det her http://www.itavisen.no/sak/490427/Storspil...t_hj%C3%B8rnet/ Men kommer spillet samtidig til PS3 og 360 i november? Samme dato liksom? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er planen så langt ja.. det ble utsatt til pc.. de nyeste videone ser mer lovende ut enn tidligere=) skal i hylla uansett. gleder meg Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Største forskjellen blir nok berre noko ala Achievments på 360 - og kansje noko sixaxis på Ps3. Sikkert ingenting å grubla over. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nyaste AC traileren:http://www.gametrailers.com/player/25538.html Vannvittig bra trailer. Men det er slike trailerar som gjer at spelet får mykje å leve opp til. Me får sjå. 9572228[/snapback] Etter å ha sett denne fikk jeg ihvertfall fått skrudd opp forventningene mine noen tusen hakk. Hadde egentlig lagt AC totalt i glemmeboka etter alle utsettelsene, men nå som det nok en gang nærmer seg, tør jeg håpe, om bare litt ... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) nytt video intervju frå IGN.. kilde Endret 29. september 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 nytt video intervju frå IGN.. kilde 9599086[/snapback] Det så jo mye bedre ut enn den første videoen. Tviler ikke på at dette kommer til å bli et bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå