BlastyTrasty Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) TGS 07: http://media9.xboxyde.com/secdl/a21ed98bb0...07_assassin.wmv (høgre-klikk, lagre mål som) Tidlegare videoar av AC har vært særs imponerande - men i det siste har det dukka opp videoar og bilete som tyder på at AC ikkje vil levera god-sakene som har blitt lovd. Det eg spesielt siktar til i denne videoen er NPC AI - vaktane ser jo ut som om dei er mongolide. Synest dette lovar lite godt for eit spel eg har gleda meg lenge til. Kva seier dykk? edit: alternativ nedlastings lenkje: http://www.gamersyde.com/leech_4609_en.html Endret 20. september 2007 av dark by design Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Den "kampen" så ihvertfall hysterisk dårlig ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Linken virker ikkje lenger. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kommer til å bli ganske skuffa om dette ikke leverer altså, har sett veldig fram til dette. Det fikk jo også dårlig omtale av Gamereactor som testa en beta eller hva det var. Linken funker ikke her heller nei. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Etter det jeg har lest av seneste previews så sliter spillet med å imponere Så jeg har det på nesten siste plass på min most wanted games dette året Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 fiksa ein alternativ url Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kansje vil skal vente til spillet faktisk er ferdig utviklet før vi dømmer det nord og ned..? var bare en tanke.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Synes det så meget pent ut med tanke på grafikken, klatringa og alt sånt, men kampene så bare helt latterlig dårlige ut. Forbanna synd hvis det skal ødelegge et ellers godt spill. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 syns alt utenom kamp-systemet så strålende ut. men så har de jo fortsatt en stund på seg til å forbedre det(om de vil). Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har vi ikke allerede hatt årets skuffelse med Lair? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 kansje vil skal vente til spillet faktisk er ferdig utviklet før vi dømmer det nord og ned..? var bare en tanke.. 9539732[/snapback] trur nok AC nærar seg gull status rimeleg kjapt. Så spørs kor mykje endringar ein kan forventa. Eg dømer ingenting, eg berre undrast. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Spillet ser utvilsomt bra ut, og lyseffektene ser ut til å være fantastiske. Hva kampen angår så må vi ikke glemme en ting; det er filmet fra en demo-stand og vedkommende som spiller ser ut til å ha inntatt et par fleinsopp for mange. Å kaste seg inn i et spill, som nok har en langt mindre bratt læringskurve om man tester det fra starten, er ikke alltid like lett, hvilket man godt ser på spillemåten til vedkommende (hvem kan klandre en stakkar på fleinsopp-rus?). Er helt enig i at det ser lite lovende ut i forholdt til nevnte kamp-system, men jeg avventer helt klart til en habil gamer tester det og gir sin dom. Videre ser det ut til at kameravinkelen kan skape visse problemer i diverse situasjoner, da den har en tendens til å "miste overblikket". Avventende men forholdsvis positiv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Lair er skandale basert på anmeldelser, HS derimot ligger vel på rundt 8 i gj.snitt så noen enorm skuffelse er det nok ikkje på generellt basis. Kanskje ingen frelse slik Sony ville vi skulle tro, men eit godt spill er det nok. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hahahahaha, vaktene så litt... ahhhh det var virkelig ikke pent å se i et slikt spill som ser så utrolig nydelig ut. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Man kan hvertfall trøste seg med at hvis slossingen suger så er det sikkert gøy å klatre rundt i spillet "yay" Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tror jeg heller skal ta å prøve spillet før jeg dømmer det etter videoer og previews. Konseptet ser ganske morsomt ut, og tanken på å klatre rundt omkring overalt virker interesangt. Var et morsomt konsept som superpurk i Pacific city, kan bli et morsomt konsept i middelalderen og. Grafisk ser spillet imponerende og fint ut. Om det blir en skuffelse eller ei får man se på. Jeg har storkost meg med middelmådige spill før som har fått dårlig snitt (Red Steel f.eks), men det har ikke ødelagt for en god spillopplevelse. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Man kan hvertfall trøste seg med at hvis slossingen suger så er det sikkert gøy å klatre rundt i spillet "yay" 9541355[/snapback] Skal jeg klatre å hoppe kjøper jeg Crackdown det er gøy det, etter noen stjerner oppgradert på hopping. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nå er det jo ikke akkurat en superpurk som hopper 50 meter opp i lufta som er greia i AC da. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nå er det jo ikke akkurat en superpurk som hopper 50 meter opp i lufta som er greia i AC da. 9542730[/snapback] Nå nevnte jeg vel ikke hopping heller men klatringen. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nå er det jo ikke akkurat en superpurk som hopper 50 meter opp i lufta som er greia i AC da. 9542730[/snapback] Nå nevnte jeg vel ikke hopping heller men klatringen. 9542790[/snapback] Han refererer nok til Zaleeeek sin kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå