Pogo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 haha, har egentli aldri tenkt over det, men har brukt så og si alle di der uttrykka uten å tenke på at di er spesielt nordnorske. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 HAHA! Konge. Men fettnøye betyr jo at det er veldig nøye, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som tilfeldigvis vet hvor jeg kan få tak i Den Fordømte Nordlendingen? (Dæven kor vanskeli d bei å skrive bokmål plutseli.) Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Det er jo bare artig for oss i nord-norge egentlig haha xD Dere søringer har ikke en like hardbarsket dialekt som oss Jeg forstår ikke hvordan dere får ut frustrasjonen med å si "Huff" og "Å søren". Veit jeg tar opp en gammel post, men å dæven han steike kor æ flirte av det hær! Endret 12. februar 2013 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
Paul Henrik Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Mannskjitstangar = Fisk (gjerne torsk) som beiter rundt utløp av kloakk, også kalt "kloakkfisk". Han står stiv idag = MYE vind Han e opplætt = Mye bølger på havet Sjettlørva = Hore/ludder eller jente som er skitten i musa. Gjerne ei som ofte er "snill med gutan". Fettoter = En som er litt mer enn ivrig etter damer Blande flo og skoidda =: Mikse ting som ikke hører sammen svinmerr - hunkjønn (ikke mer enn ganske moderat attraktiv) reim = hunkjønn (mer attraktiv) sponhællvette - ugunstig situasjon FUCK YOU = Du må ailtså hut dæ t hælvete, ellers ska æ ta å rang ræva over haue på dæ, så kain du sett dær i bekmørtna å preik mainskjit me dæ sjøl Jeg slo beinet =Dæven han steike i svette hælvette,han svartsviddealmæktige satan-kor djævels eg kakka meg i den førrpulte drittfoten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå