si Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det skal bli et kort! Ville DU blitt glad for dette kortet? Kritikktakk! Ja, jeg er naturfagsnerd Lenke til kommentar
graylady Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det skal bli et kort! Ville DU blitt glad for dette kortet? Kritikktakk Vel... ville vel synes det var en vel overdreven kjærlighetsærklæring Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 :!: For spesielt interesserte.......? Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg burde nok vært i seng for lengst for jeg hadde problemer med å se hva det var med engang Tror nok dette er for spesielt interesserte. Som bilde er det kult når man får tak på hva det er men som kjærlighetserklæring...... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Om jeg ville likt å motta et slik? Fra deg? Ja, men overhodet ikke fra Hanibal Lector. Jeg tror kanskje en del mindre gale personer hadde blitt litt skremt. Normalt liker jeg ikke sorthvitt med en klatt av rødfarge, men i dette tilfellet så godtar jeg det. Jeg kan faktisk ikke se noen annen løsning med dette motivet. Det er artig, men en mottaker bør være like mye interessert i biologi som deg, evt litt rar. Postkortet er flott. Kanskje det hadde passet som julekort, med litt grønn garnityr av tarmer på sidene, slik som Zappas Overnight Sensation. Hans tarmramme var riktignok naturfarget, men her passer nok grønt bedre. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 For så vidt enig med PMnormal i at sort/hvitt med en klatt av rødfarge ofte blir brukt litt for ofte og ukritisk. Likevel vil ikke det si at man ikke skal bruke denne effekten. Jeg bruker denne effekten selv også noen ganger. Så lenge det er for å understreke et poeng, markere en begivenhet eller noe lignende, er det greit. Problemet er at mange bruker denne effekten helt ukritisk, kanskje bare for å prøve seg på en ny sjanger for å se om de behersker det eller ikke. Jeg synes ikke man skal bruke denne effekten bare for moro skyld. Men i dette tilfellet er det så absolutt et poeng du fremhever, og jeg synes det var både kreativt og godt utført. Jeg hadde absolutt satt pris på et sånt kort i alle fall. Lenke til kommentar
si Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Jeg tror kanskje en del mindre gale personer hadde blitt litt skremt. Mottakeren er forsåvidt utvalgt med tanke på det. Han er dessuten vant til meg. På valentins day fikk han servert en gourmetmiddag laget av restene fra dagens disseksjon på lab'en. jeg synes det var både kreativt og godt utført. Takk Superparanoid! Jeg har fikset ganske mye her, med ulike verktøy. Er ganske ny i PS så det er fint å høre at det funker si Endret 21. september 2007 av si Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 På valentins day fikk han servert en gourmetmiddag laget av restene fra dagens disseksjon på lab'en. si 9540645[/snapback] Ulp. Og det smakte fortreffelig? Lenke til kommentar
si Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Åjada. Torsken var jo sirlig sløyet med skalpell og pinsett, med hansker og relativt sterile omgivelser. Jeg mener nå at romantikk bør ha et litt personlig preg, ellers blir det jo bare kliss. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Åjada. Torsken var jo sirlig sløyet med skalpell og pinsett, med hansker og relativt sterile omgivelser. Jeg mener nå at romantikk bør ha et litt personlig preg, ellers blir det jo bare kliss. 9546932[/snapback] Når du sier det slik, da. Kanskje jeg hadde trengt litt tilvenning til den typen romantikk, men jeg er jo en omgjengelig person med få vansker med å tilpasse meg nye forhold :!: Siden det bare var en sløyet torsk så kan jo det ha blitt riktig delikat. Jeg hadde saltsprengt torsk med poteter, gulrøtter og salt sideflesk med smeltet smør sist tirsdag. Nam nam Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Intressant, kanskje ikke noe jeg ville motatt, men helt klart en lege, en kirurg hadde hatt sansen for dette vil jeg tro Bra jobbet med svart/hvitt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tja.. som en kjærlighetserklæring, mulig man bør kjenne avsenderen ganske godt for å ta den. Orginalt nok i alle fall. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er iallfall annerledes. Som en kjærlighetserklæring så kan det fort bli litt for spesielt tror jeg, men dette kommer igjen an på alder. Med fare for å fore stereotypiene her så vil de sansynligvis slå dårlig an hos unge jenter eller noen som ikke er "spesielt interessert" som nevnt tidligere. I alle tilfelle så ville jeg tonet ned fettet på hjertet slik at det ble mindre gult og "ekkelt". Kanskje også kuttet bort litt av lungene og øvre delen slik at bildet hovedsakelig var ribbbenskassen og hjertet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå