ompopo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Som tittelen sier så er jeg blakk som en kirkerotte Men hvem bryr seg? Idag kom TVen min, Samsung LE40M86BD, fra tollpost. 40 TOMMER! Det er virkelig noe å ha på gutterommet når man ikke har flyttet ut enda Sammen med den har jeg nå skaffet ikveld Pioneer DCS-368 hjemmekino Så det var 14000kr på TV og 5000kr i hjemmekino. Pluss veggfeste til 1500kr og HDMI kabel til 600kr så det var 21100kr ut av lomma, så der røyk både jule- og bursdags gavene og en GOD del av stipendet mitt ja (lånt noe av mamma har vi også)... Men dette er hvordan man feirer å bli 18 også da Så nå skal jeg få over vennen i morgen og feire inn mitt nye system. HURRA HURRA HURRA!!! Må dere ha en GOD dag alle sammen! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Gratulerer så mye. Høres ut som at du har det veldig fint. Det er bra =) Du kommer til å våkne opp om morgenen og glede deg over at du har flatskjermen og annlegget. Det kommer til å gjøre deg mer glad fremover =) Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Haha. Dummeste! Men grattis alikevel. Selv har jeg forsterker, sub, høytalere, og en 32 tommer råtass av LCD som jeg bruker til pc`skjerm Angrer på at jeg ikke valgte 42 tommer når jeg først skulle ha flatskjerm. Men shit happens! Jeg er også blakk btw... har noe slikt som 300 000 i gjeld. Hurra for inkasso og statens innkrevningssentral. (var en smule ironisk, hvis du ikke tok den) Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Herlig, føler med deg. Er helt blakk jeg og etter å ha svidd av de 15k jeg hadde på ny PC, men gud det er verd det. Sitter bare å venter på å få Vista i posten. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Flate så råfett! *misunnelig* Sett på noen råe filmer med høy bildekvalitet---> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå